Ik ben een moeder van 2 kinderen en samenwonend met mijn partner. Ik werk op de wsw en kan het goed met een collega vinden die nu teamleider en jobcoach is. Ik app weleens met haar op haar werk telefoonnr. Zij reageert altijd. Ook kan ik privé dingen met haar delen.
Ik heb wel eens gevraagd of ik mag appen en haar niet tot last wil zijn. Ze appte alleen terug dat ze niet altijd kan beloven te reageren omdat ze ook werkt.
Ze is ook op kraambezoek geweest wel via het werk. Mocht ik nog een kindje krijgen dan zou ik haar zo weer een geboortekaartje geven en uitnodigen op kraambezoek. Heb dat haar ook gevraagd, reageerde er positief op maar ze wist niet of het mag. Maar zal het proberen zei ze. Omdat ze eigenlijk niet mijn teamleider is. Wel geweest. Ik ben niet verliefd op haar
Ik heb een partner en zij ook. Ik zou wel een vriendschap willen met haar. Maar zij is meer van privé is privé en werk is werk. Als zij ooit weggaat wil ik haar iets geven en contact houden. Ik weet niet of zij dat ook wil. Sorry moet dit kwijt...
Verplaatst naar het algemene forum door mod SRP