107 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Baby 2021

Same here 🥲 oh nee, hier werkt die methode ook niet nee. Ik heb een tip ...
Soort pick up put down methode ofniet?

3 jaar geleden

Reactie op Baby 2021

Same here 🥲 oh nee, hier werkt die methode ook niet nee. Ik heb een tip ...
Klinkt wel als de pick up put down. Zo doen wij de pick up put down iig haha. En dan als we hem neerleggen en hij gaat huilen doe ik 1 hand op zijn hoofd en de ander op zijn buik en zeg ik sssst. Meestal geeft die zichzelf dan ook nog wel over

3 jaar geleden

Reactie op MaritMarit

Hahaha, ahh wauw ja dat is ook een techniek..
Het hoeft maar te werken, toch? 😂 Heb het overigens hier gelezen. Aldus een slaapexpert (wat een 'droombaan' trouwens) https://www.google.nl/amp/s/vance.nl/het-geheim-van-powernaps/amp/

3 jaar geleden

Reactie op MaritMarit

Soort pick up put down methode ofniet?
Klopt, alleen haal ik haar niet meteen uit bed als ze huilt. Ik laat haar even liggen 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Klinkt wel als de pick up put down. Zo doen wij de pick up put down iig hah ...
Oh wat fijn! Klopt.. 🙈 helaas werkte dat bij mijn dochter niet. Ik moest haar echt weer oppakken op een gegeven moment 🥲 haha

3 jaar geleden

Hier is het tot 6 maanden ook een groot drama geweest. Toen ben ik over gegaan op vaste voeding 2x 200gram en voor het slapen een papfles (fijne granen) dit gaf al wat verschil! (Tussendoor ook 3 flessen van 200ml) Ook heb ik een webinar gevolgd (gratis) met veel tips, - ochtenddutje max 1 uur - na middag dutje max 30 min en niet meer na 17:00 - snachts even wachten met erheen gaan Met nu het effect dat hij al 2 weken goed slaapt! Afgelopen week 1x gehad dat hij wel een slechte nacht had maar al met al gaat het stukke beter! Misschien heeft iemand wat aan me tips!😊

3 jaar geleden

Hier is het tot 6 maanden ook een groot drama geweest. Toen ben ik over geg ...
Hij is hier inmiddels al op 2 slaapjes. Half 10 tot 11/half 12 en half 3 tot ongeveer 4 uur.. Vaste voeding wilt ie helaas niet zoveel van weten nog!

3 jaar geleden

Reactie op MaritMarit

Hij is hier inmiddels al op 2 slaapjes. Half 10 tot 11/half 12 en half 3 to ...
En wat is zijn bedtijd savonds? Hier wilde hij er ook eerst niet veel van weten brood lukt bijvoorbeeld ook nog niet maar gepureerd eten gaat wel ineens goed. Hier krijg hij om 19:30 zijn laatste voeding met fijne granen en dan 19:45 naar bed

3 jaar geleden

En wat is zijn bedtijd savonds? Hier wilde hij er ook eerst niet veel van ...
Tussen half 7 en 7, afhankelijk van hoelaat ie zn 2e dutje wakker werd!

3 jaar geleden

Hier is het tot 6 maanden ook een groot drama geweest. Toen ben ik over geg ...
Waar heb je dit webinar gevolgd?

3 jaar geleden

Waar heb je dit webinar gevolgd?
Bij slaapcoach bureau de slaapclub. Volgensmij doen hun vaker van die gratis webinars. Ook heb ik er een van ouders.nl gevolgd

3 jaar geleden

Oh man… de nachten zijn hier ook de laatste tijd drama. Ik moet soms wel 8 x naar mijn zoontje toe om hem te troosten of speen en soms werkt dit niet eens. Het is erg uitputtend en ik weet niet wat ik er aan kan doen. Ik hou overdag een schema aan, dan gaat het wel goed. Hij slaapt van 9 tot 9:45 en van 12-14 en 16:15-16:30. Iemand nog tips?

3 jaar geleden

Reactie op mama kramer

Oh man… de nachten zijn hier ook de laatste tijd drama. Ik moet soms wel 8 ...
Goh nee geen tips, Dat klinkt helemaal zoals het zou moeten. Bij ons ook drama hoor. Zelden moet ik er maar twee keer uit. Maar meestal dus ook rond de 8x. En ik weet ook niet wat er fout gaat. Ik denk dat sommige babies gewoon moeite hebben met de nachten en andere niet.

3 jaar geleden

Reactie op mama kramer

Ahhh wat vervelend!! Misschien het speentje afbouwen? Snuggles And Dreams heeft hier op instagram onlangs veel over geplaatst!

3 jaar geleden

Reactie op mama kramer

Heftig he! Vannacht een new record met zo'n 12 x eruit. Mijn wallen hebben wallen inmiddels 🥲

3 jaar geleden

Hier ook 3 weken slapeloze nachten gehad met ieder uur wakker, nu sinds een week bezig met het afbouwen van de speen en het slapen gaat ook weer beter! Hopelijk binnenkort speenloos en weer doorslapen 🤞🏻 😁

3 jaar geleden

Reactie op Baby87

Hier ook 3 weken slapeloze nachten gehad met ieder uur wakker, nu sinds een ...
Ahh fijn dat het beter gaat! Onze man wilt vanaf het begin al geen speen. We hadden van de week weer een wanhopige poging om te kijken of hij een van de vele aangekochte probeer spenen weer wilde pakken juist 😅 Maar neeee. Ach, misschien maar beter ook 🙈

3 jaar geleden

Overigens een klein wonder vannacht. Voor het eerst sinds weken heeft ie van half 11 tot half 8 geslapen met maar 1 x wakker worden! Ik voel me herboren 🤪 Als ik nou eens wist waar het aan lag...

3 jaar geleden

Reactie op MaritMarit

Overigens een klein wonder vannacht. Voor het eerst sinds weken heeft ie va ...
Waaaaw jaloers! Bij ons is het geëvolueerd naar om de 3u ongeveer wat ook al prachtig is. Ik ga denk ik beginnen met nachtvoedingen afbouwen en heb ook een witte ruis machientje gekocht. Alles uit de kast halen denk ik! Slaaptekort doet toch rare dingen met een mens 😅

3 jaar geleden

Reactie op gudruny

Waaaaw jaloers! Bij ons is het geëvolueerd naar om de 3u ongeveer wat ook a ...
Idd ook fijn! Hier krijgt ie half 11 voedingen en dan snachts nog 1 x. Ondanks dat ie vaak 8 x wakker wordt meestal niet voor voeding dus.. Hier echt geborgenheid denk ik. Een knuffel en hij slaapt weer. Heeeeeel voorzichtig wegleggen 🤣 Wij hebben ook een white noise apparaatje, hier hielp het vooral voor de achtergrondgeluiden in huis zodat ie daar niet wakker van werd!