107 Reacties
3 jaar geleden
Nou vannacht 6 keer wakker geworden en vanaf half 6 niet meer in eigen bed willen slapen, tussen ons in gelukkig nog tot 7, maar 1 van ons slaapt dan niet meer 馃槄 Niet zo dramatisch als de meeste nachten, maar zeker niet zo fijn als vorige nacht haha..
3 jaar geleden
Reactie op MaritMarit
Nou vannacht 6 keer wakker geworden en vanaf half 6 niet meer in eigen bed ...
Oef heftig! Hier gaat het ook de ene nacht beter dan de andere en heb echt geen idee waar het nou aan ligt. Vannacht tussen 3 en 5 wakker en gewoon niet meer willen/kunnen slapen. Toen nog tot kwart over 6 geslapen maar dan is het ook echt klaar
3 jaar geleden
Hier is het ook drama. Ze wordt vaak wakker tussen 23:00 en 23:30 en na een klein flesje valt ze dan in slaap. Nu is ze al een uur bezig.. niet willen slapen, speen niet pakken en als ik wegloop is het huilen馃槶
3 jaar geleden
Reactie op MamaMandy2021
Hier is het ook drama. Ze wordt vaak wakker tussen 23:00 en 23:30 en na een ...
Ahh ja hier idd ook huilen als ik weg loop. Valt pas in slaap als we hem vast pakken. En dan heeeel subtiel neerleggen 馃お
3 jaar geleden
Oef hier is het sinds de 6 maanden 1 groot drama. Niet dat ze niet slaapt, zij vaak wel. Maar ze wordt dan elke 1,5 uur wakker ongeveer, krijsend, en de tijd dat ze slaapt is ze aan het wurmen, draaien, schuiven. Waardoor wij nog niet slapen. Als ze compleet overstuur wakker wordt is het enige wat helpt, licht aan en gaan rond hupsen. Na een tijdje kalmeert ze (ondertussen helemaal boos op ons dat we haar durven wakker houden! 馃槄) en kan ze weer 'slapen'.
4 uur slaap is voor ons nog veel haha.
Overdag is er niets aan de hand, slaapt ze prima zonder wurmen. Maar elke nacht is het raak 馃槄
Helaas geen tips
3 jaar geleden
Reactie op Cirche
Oef hier is het sinds de 6 maanden 1 groot drama. Niet dat ze niet slaapt, ...
Ahh wat lastig zeg! En wat heftig dat 4 uur al veel is! Mijn partner en ik wisselen soms van dienst en gaan op de andere kamer liggen. Zo komen we toch om en om aan een paar uurtjes slaap. Misschien een idee voor jullie?
3 jaar geleden
Reactie op Josepha
Hij blijft een wakkere jongen. En als hij eindelijk slaapt, ben ik inmiddel ...
Ahh ja dat heb ik ook, slaapt ie eindelijk kan ik niet slapen. Meer ook met de gedachte "pff hoelang zal het dit keer duren voor die wakker wordt. Heeft het 眉berhaupt zin om te gaan slapen" 馃槄
3 jaar geleden
Reactie op MaritMarit
Ahh wat lastig zeg! En wat heftig dat 4 uur al veel is! Mijn partner en ik ...
Ja zeker, goede tip. Doen we ook indd. Maar dat krijsen maakt het hele huis (en waarschijnlijk de buren ook wel 馃槅) wakker. Dus helpt zeker wel iets, maar dan nog veel vaak en lang wakker.
En indd wat hier ook wordt gezegd, dan duurt het soms eeuwig voor ik zelf weer in slaap val. Zo frusterend!
We gaan vandaag naar de dokter met d'r, het lijkt hapjes gerelateerd.
3 jaar geleden
Reactie op MaritMarit
Ahh ja dat heb ik ook, slaapt ie eindelijk kan ik niet slapen. Meer ook met ...
Ja, herkenbaar! 馃槄 Ik slaap nu overdag maar met hem mee, volgens de veilig slapen richtlijnen in een bed. Werkt heel fijn en ook wel een beetje rustgevend. 's nachts zou dit misschien ideaal zijn, ware het niet dat mijn lieftallige echtgenoot dan naast me ligt te snurken - correctie: slapen -
2 jaar geleden
Hier inmiddels terug naar nog maar 4 keer wakker worden al een paar dagen. Durf het bijna niet te zeggen, maar wat een voorruitgang haha! 馃お
2 jaar geleden
Reactie op Sarah93
Hier nog steeds geen goede nachten 馃槶 wat heb je gedaan dat het beter is ge ...
hier ook niet..pfff snachts soms na haar flesje nog 1u30 wakker馃槴馃槴 zo vermoeiend. Zou het te maken hebben met sprong 6?
2 jaar geleden
Reactie op maamel
Bij wie het allemaal een drama is, maken jullie geen gebruik van voorbeeld ...
Helaas is dat niet het wondermiddel wat bij iedereen werkt. Hier dus niet