8 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Corinaal
Geen herkenning, maar ik wil je veel kracht en succes wensen, het lijkt mij ...
Dank!
2 jaar geleden
Ook helaas hier geen herkenning in niet zwanger raken. Bij ons is het gelukt via IVF. Maar dit heeft wel heel lang geduurd. En daarvoor heb ik het er heel moeilijk mee gehad dat het niet lukte. En elke poging is spannend. Wat heftig ook dat je dit alleen in Spanje moet doormaken. Hoe gaat het nu met je?
2 jaar geleden
Hoe gaat het met je?
Hier voel ik een soortgelijke druk met een hoop verdriet. 4 weken geleden een miskraam gehad van onze op 1 na laatste terugplaatsing. Wij zijn gebroken.. echter hebben wij nog 1 cryo die volgende week terugplaatsing gaat worden, dit is ook onze laatste kans voor een tweede kindje. Ik hoop zo dat jullie cryo fijn genesteld zit en dat ook die van ons weer mag blijven plakken. ❤️
2 jaar geleden
Reactie op Rock chick
Ook helaas hier geen herkenning in niet zwanger raken. Bij ons is het geluk ...
Hi Rock!
Sorry, zie nu pas je bericht. Het gaat! Gewoon lekker werken (docent) en doorgaan. Toevallig over twee weken wederom in Spanje weer voor een tp. Dit is de laatste. Daarna, als we zouden willen, krijgen we een traject aangeboden vanuit de kliniek. Dat scheelt heel veel (geld)zorgen.
En wat je zegt is waar; iedere poging is spannend. Hoe oud is jullie kindje? :)
2 jaar geleden
Reactie op kleinespruit❤️
Hoe gaat het met je?
Hier voel ik een soortgelijke druk met een hoop verdr ...
Hi’ die van ons is dus niet ingenesteld.
Wat erg voor je dat je een miskraam hebt gehad! Hoe gaat het nu met je? Je hebt de laatste cryo plaatsing gehad?
2 jaar geleden
Hi’ die van ons is dus niet ingenesteld.
Wat erg voor je dat je een miskra ...
Ohh wat jammer zeg!
Hier hebben wij vorige maand wederom een miskraam gehad van onze laatste cryo terugplaatsing.. erg verdrietig vooral gezien wij eerst een goede echo hadden gehad met een sterk kloppend hartje. Maar helaas doen we er niets aan en proberen we ons juist te focussen op het allermooiste in ons leven, ons zoontje van net 17 maanden. Hij maakt ons nog dankbaarder voor wat we hebben wat de pijn verzacht voor hetgeen dat we nooit zullen krijgen (een tweede kindje).
Wij hebben na deze miskramen en intens verdriet besloten klaar te zijn met het hele traject, het kost ons teveel op emotioneel gebied.. Nu is het tijd voor rust en genieten/verwennen van onze aller grootste trots op de wereld! ❤️
2 jaar geleden
Reactie op kleinespruit❤️
Ohh wat jammer zeg!
Hier hebben wij vorige maand wederom een miskraam geha ...
Oh nee wat ontzettend verdrietig en jammer!
Het is en blijft zo’n bijzonder iets, wat zou het toch fijn zijn als meer mensen zich bewuster zijn van het feit dat het niet zo van zelf sprekend is.
Ik kan mij voorstellen dat het een ontzettend moeilijke en zware keuze is geweest.
Ons zoontje is aankomende week 17 maanden :) Wij genieten ook heerlijk van hem
Lekker genieten samen! 😍