5 Reacties
één jaar geleden
Ja toevallig sinds deze week hele heftige driftbuien om ook zoiets kleins, ben ook nog erg zoekende hoe ermee om te gaan.
één jaar geleden
Yupppp... heeeel herkenbaar 🥴😂. Regelmatig maak ik dit mee met ons zoontje. Wat voor ons werkt is naast hem gaan zitten op de grond, niet aanraken, alleen benoemen wat er gebeurt; Ik zie dat je heeel boos bent, je mag best even boos zijn maar we hadden samen een afspraak gedaan. Als je een knuffel wilt mag je bij mij komen.
Vaak na een paar minuutjes komt hij huilend aan voor een knuffeltje en spelen we samen verder met het geen wat hij kiest, of waar hij mee bezig was, of iets anders wat hij gekozen heeft. Misschien heb je er iets aan 🥰
één jaar geleden
Alsmaar vaker en vaker bij m'n dochter, zojuist nog omdat ik haar beker opruimde en ze even later bedacht dat ze nog een slok wou. Niet eens eerst zeggen maar direct schreeuwen en krijsen dat ze d'r beker wil. Op deze momenten praat ik eerst rustig, in dit geval dat als ze zou stoppen met huilen ze nog kon drinken, maar reageert ze nergens op dan zet ik haar even op de gang om d'r emoties kwijt te kunnen en dan laat ik haar eruit, even knuffelen en weer klaar