91 Reacties

3 jaar geleden

Wanneer hebben jullie de verloskundige gebeld voor een afspraak maken?
Weekend positief getest en gisteren direct gebeld. De afspraak kan maar staan toch? 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op imaw

Weekend positief getest en gisteren direct gebeld. De afspraak kan maar sta ...
Ja precies is goed dan weet ik het dankjewel! Had vorig weekend positief gebeld en nu gisteren gebeld voor afspraak. Wilde het echt zeker weten dat ik zwanger was...

3 jaar geleden

Ik mag toevallig ook op 18 augustus we kijken er erg naar uit!!

3 jaar geleden

Ik zit nog te wachten op een mailtje!!! Ik moet nog geduld hebben tot de tweede week van september. Zo lang!! Maar we hebben ervoor gekozen om toch een pretecho te doen. Die staat voor 25 aug. Duurt ook nog lang!!! We kijken er al zo erg naar uit馃槏

3 jaar geleden

Oeh 21 augustus mag ik 馃榿

3 jaar geleden

Oh spannend dit!! Ik mag over 3 weken al langskomen voor een echo (8weken) met mn vriend. We zijn in de wolken 馃グ

3 jaar geleden

Ik mag gelukkig al 12 augustus. Als alles goed is kan ik op mijn verjaardag het nieuws bekend maken.

3 jaar geleden

Ik sta ook gepland op 18 augustus 鉂わ笍 Ben nu 4 weken + 4 dagen geteld vanaf de laatste menstruatie

3 jaar geleden

11de augustus.. Zou dan 7 weken zijn..馃槏

3 jaar geleden

Wij mogen 17 augustus voor de 1e echo! Ik kan niet wachten!

3 jaar geleden

Wanneer hebben jullie de verloskundige gebeld voor een afspraak maken?
Afgelopen maandag, nadat ik zaterdag en maandag een positieve test in handen had

3 jaar geleden

Reactie op Lapolly

Wij hebben onze eerste echo 20 aug.. bij 8 weken.. uitgerekende datum voor ...
onze uitgerekende datum is toevallig ook op 2 april hahaha

3 jaar geleden

Ik ben net gebeld door de verloskundinge praktijk en 12 augustus de vitaliteitsecho馃槏 Me man heeft vakantie dus hij mag mee!! Kan niet wachten

3 jaar geleden

2 dagen achter elkaar positief getest, denk een kleine 4 weken nu. Wegens overlijden van me dochter met 39 weken ben ik wat angstig. Zou ik al bellen?

3 jaar geleden

Reactie op Loes10

2 dagen achter elkaar positief getest, denk een kleine 4 weken nu. Wegens o ...
Zou ik gewoon doen. Heb je de afspraak al staan. En je kunt natuurlijk aan de telefoon je angsten al kenbaar maken.

3 jaar geleden

Reactie op Loes10

2 dagen achter elkaar positief getest, denk een kleine 4 weken nu. Wegens o ...
Wat heftig. Ik begrijp dat deze periode het extra spannend voor je is. Ik zou idd gewoon bellen, dan kan je je situatie gelijk even bespreken. Hopelijk geeft dat je een beetje rust

3 jaar geleden

19 augustus eerste echo, erg spannend 馃グ

3 jaar geleden

17/08 鉂わ笍

3 jaar geleden

28/8 馃崁

3 jaar geleden

Reactie op Loes10

2 dagen achter elkaar positief getest, denk een kleine 4 weken nu. Wegens o ...
Zeker doen gewoon je angst uiten