12 Reacties

2 jaar geleden

Hier hetzelfde!! Zelfs tegen vreemde roept ze ‘papaaa’. Maar sinds twee dagen ben ik heel af en toe ook mama🤗

2 jaar geleden

Hier ook, iedereen is papa, en dat terwijl papa niet eens bij ons woont. Grote broer word papa genoemd oma ook tantes ook en als ik vraag wie ik ben word er papa geantwoord. Zelfs haar broer verbeterd haar nu af en toe dat ik mama ben en niet papa, ik kijk ernaar uit dat ze mama zegt 😅

2 jaar geleden

Hier helemaal geen papa of mama ( naja in ons geval heit & mem ) fries 😂

2 jaar geleden

Hier word ik nu sinds een paar weken eindelijk mama genoemd. Tot dan toe inderdaad altijd papa. Maar nu wordt papa ook mama genoemd. Karma, denk ik 🤣

2 jaar geleden

Ik heet ook papa. Hoe vaak ik ook mama zeg of niet reageer als hij papa tegen mij zegt, het wil nog niet echt lukken. Er komen steeds meer worden bij, behalve mama. Wel eens frustrerend! Hij doet zelfs al dierengeluiden na, maar mama zeggen... Ho maar 😮‍💨🤭

2 jaar geleden

Reactie op Illbethereforyou

Ik heet ook papa. Hoe vaak ik ook mama zeg of niet reageer als hij papa teg ...
Ja inderdaad! Ze zegt zo veel nieuwe woorden en dan echt vertikken om mama te zeggen🤣

2 jaar geleden

Hier ook hoor! De kat word vrolijk geroepen en sinds een paar dagen zit "opa" er ook in. Maar mama ho maar 😂

2 jaar geleden

Dat was hier ook zo, continu papa dit papa dat, maar sinds 2 weken gaat het de hele dag ‘mamaaa’! Heerlijk geluid!

2 jaar geleden

Ik was een lange tijd Bumba. Maar is goedgekomen, nu word ik mama genoemd, oef.

2 jaar geleden

Onze middelste weigerde heel lang oma te zeggen, alleen maar opa.Terwijl beide oma's oppassen en hij ook dol op ze is. Kon ook al heel wat woorden zeggen met de 'm', dus daar lag het ook niet aan denk ik. Vanzelf goed gekomen, niet onzeker van worden hoor!❤

2 jaar geleden

Komt goed hoor. Ons zoontje ( bijna 20 mnd) zegt pas sinds een week of 3 echt mama. Eerst was ik papa. En nu is mijn vriend soms mama… 😉

2 jaar geleden

Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enigste ben.. had mama namelijk bij 1 van de eerste woordjes verwacht 😆