53 Reacties

3 jaar geleden

Kunnen ze dat dan al zien :0

3 jaar geleden

14-10, maar dan ben ik wel al ruim 15 weken, daarvoor doen ze het niet bij mijn praktijk!

3 jaar geleden

Ja zeker na 13+0 kunnen ze het al zien

3 jaar geleden

Ik doe het op 16w voor de zekerheid. Alleen wij doen het in een envelop. Na de 20w wil ik het op een bijzondere manier bekend maken

3 jaar geleden

Maar met 13 weken is het geslacht wat ze zien nog niet 100% zeker toch...

3 jaar geleden

Een collega uit Belgie zei dat ze het geslacht wist door de bloedtest, die ook op medische gronden werd gedaan. Het is hier nog heel pril, ik wacht eerst de echo af..

3 jaar geleden

Reactie op AMCEEBAE

Een collega uit Belgie zei dat ze het geslacht wist door de bloedtest, die ...
De nipttest in België toont ook het geslacht als je dat wilt weten.

3 jaar geleden

Reactie op Nienke1984

Maar met 13 weken is het geslacht wat ze zien nog niet 100% zeker toch...
Bij ons doen ze het vanaf 14 weken maar zei inderdaad ook dat het slimmer is het rond 15/16 weken te plannen omdat het dan beyer zichtbaar is. Onze buren dachten weken een meisje te krijgen, bij 18 weken bleek het toch een jongetje haha

3 jaar geleden

Reactie op Nienke1984

Maar met 13 weken is het geslacht wat ze zien nog niet 100% zeker toch...
Ja idd , ach ja of het een meisje of een jonge word allebei leuk gaat even om de spanning

3 jaar geleden

Reactie op babyiscomingg

Ja zeker na 13+0 kunnen ze het al zien
Nou dan heb je geluk, bij mijn dochter had ik om de week een echo en pas bij 20 weken liet ze zich tussen de benen kijken 😉 keurige meid haha

3 jaar geleden

Hihi ik heb hem ook gepland🙈 met 14+2

3 jaar geleden

Wij gaan hem ook plannen , rond de 15 weken... precies tussen de termijn echo en20 weken echo... kunnen we nog een keer gluren... en ik ben gewoon super nieuwsgierig en praktisch ingesteld..

3 jaar geleden

Ik ga m ook plannen na 15 weken. Vind 13 weken zelf te vroeg omdat ze dan niet altijd 100% kunnen zien.

3 jaar geleden

Bij ons doen ze het vanaf 15 weken, en ik wil even kijken hoe het mooi uit komt tussen de andere echo's door😊

3 jaar geleden

Hier ook via nipt-test, en het klopte... ik denk dat belgen net iets ongeduldiger zijn 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Celine81

Nou dan heb je geluk, bij mijn dochter had ik om de week een echo en pas bi ...
Hahahaha heel goed van haar!

3 jaar geleden

Wij hebben 3 oktober de geslachtsbepaling staan, ben dan precies 14 weken. Dit gaat via een andere echopraktijk dan mijn verloskundige, zij doen dit namelijk pas echt met de 20 weken echo! Ben zo nieuwsgierig!

3 jaar geleden

Reactie op Dogmom

Hier ook via nipt-test, en het klopte... ik denk dat belgen net iets ongedu ...
Haha dat of... ik vroeg mijn verloskundige of er in Nederland ook uit de nipt test het geslacht kwam. Ze gaf aan dat er in Nederland door de overheid niet op getest mag worden en wel om de nare reden dat mensen dan (mede door het “vroege” stadium) nog aan de hand van geslacht kunnen bepalen om de zwangerschap toch af te breken... naar verhaal en je kunt niet voorstellen dat er mensen bestaan die dat doen.. maar.. daarom in Nederland iets langer geduld hebben.. helaas!

3 jaar geleden

Reactie op rw3

Haha dat of... ik vroeg mijn verloskundige of er in Nederland ook uit de ni ...
Dat heb ik ook gehoord maar dat vind ik dan ook wel weer bijzonder, gezien je vanaf ongeveer 14 weken het geslacht al kan zien en je dan alsnog tijd genoeg hebt om die beslissing te maken. Mss is het wel een financieel dingetje. Veel praktijken lopen veel geld mis dan 😜

3 jaar geleden

Hier ook gepland met 14.1 weken! Nog 2 weekjes geduld 💖💙 kan niet wachten