53 Reacties

3 jaar geleden

Jup🙊 meteen gepland hahaha nog 37 dagen👀

3 jaar geleden

Bij mijn 2e dochter zei de zeer ervaren echoscopist met 14+6 dat hij zeker wist dat het een jongetje was... Bij 20 weken echo geen piemeltje te bekennen. Voor mij nu bij 3e geen geslachtsecho meer maar heb de Amerikaanse nipt gedaan met geslacht - 99.9% zeker

3 jaar geleden

Reactie op Marlon_*

Bij mijn 2e dochter zei de zeer ervaren echoscopist met 14+6 dat hij zeker ...
Amerikaanse nipt? Is dat anders dan eengewone? Mijn gyn en gyn van de pretecho gaven beide aan dat het geen 100 % zekerheid is, er zitten soms wel fouten in. Maar 95 % is wel ongeveer correct.

3 jaar geleden

Reactie op Sarah0204

Amerikaanse nipt? Is dat anders dan eengewone? Mijn gyn en gyn van de prete ...
Yes dan wordt je bloed naar Amerika gestuurd en daar worden veel meer dingen getest en kan je aanvinken of je geslacht wil weten. Het is wel echt veel duurder... Ik zal de cijfers er even bij pakken van % (heb vorige week goede uitslag gehad!)

3 jaar geleden

Reactie op Sarah0204

Amerikaanse nipt? Is dat anders dan eengewone? Mijn gyn en gyn van de prete ...
Is dit een beetje te lezen? Hierop kan allemaal worden getest en de % erachter

3 jaar geleden

Hier 2/10 echo en nipt test gepland, we zijn dan 12+5 is er al een kleine kans dat het geslacht van het frummeltje zichtbaar zou zijn? Man is heeeeel ongeduldig 😂

3 jaar geleden

Hier 2/10 echo en nipt test gepland, we zijn dan 12+5 is er al een kleine k ...
Vanaf 12 weken kun je een gokje doen dmv de nub. 14 weken is volgens mijn verloskundige op z'n vroegst om het geslacht te kunnen zien (mits de baby dan wel goed ligt 😊)

3 jaar geleden

Ik heb mijne 3 oktober gepland en dan ben ik 14+2. Maar via de nipt weten we al wat het is. Ik had deze gepland toen we nog niet wisten wat we met de nipt gingen doen. Maar het is zelf al vanaf 10+ weken dus pak 11 weken mogelijk om het te zien ALS je geluk hebt en het kindje meewerkt, zei de gyn van de pretecho tegen mij. Maar standaard zeggen ze vanaf 15 weken zodat bijna 100% van de klanten buitengaan en het geslacht ook effectief weten.

3 jaar geleden

Hier 2/10 echo en nipt test gepland, we zijn dan 12+5 is er al een kleine k ...
Ja er is een kleine kans, met wat geluk wel maar is nog zo moeilijk dat als je kleintje net niet goed licht je het nog niet gaat kunnen zien

3 jaar geleden

Ik heb met 16 weken op 19 oktober gepland staan. Dit om eventuele onzekerheid uit te sluiten door te vroeg een echo te doen

3 jaar geleden

Zou het ook kunnen met 12 weken? 🥺

3 jaar geleden

Reactie op Eslyd

Zou het ook kunnen met 12 weken? 🥺
Niet als je het zeker wil weten.

3 jaar geleden

Reactie op EVB93

Niet als je het zeker wil weten.
Dat klopt niet helemaal. Op 12 weken kan je het zien, maar als de kleine niet meewerkt en je geen goed zicht hebt ga je wss een gok moeten doen en die kans verkleint naargelang je verder bent. Maar als de kleintje zijn of haar benen opendoet mooi in beeld, tja wat je ziet zie je dat gaat niet zomaar veranderen ofso 😂

3 jaar geleden

Ik heb hier de niptest gedaan vorige week. Vol ongeduld aant wachten op resultaat welk geslacht het zal zijn 😃

3 jaar geleden

Reactie op katrien82

Ik heb hier de niptest gedaan vorige week. Vol ongeduld aant wachten op res ...
En is dit 100% met zekerheid?

3 jaar geleden

Reactie op hope. 🍀

En is dit 100% met zekerheid?
Ja in België wel. In Nederland doen ze geen geslachtsbepaling met NIPT

3 jaar geleden

Reactie op Sarah0204

Dat klopt niet helemaal. Op 12 weken kan je het zien, maar als de kleine ni ...
Ik heb hem toch ingepland 😁

3 jaar geleden

Reactie op SCREURSS

Ja in België wel. In Nederland doen ze geen geslachtsbepaling met NIPT
Handig, ik ben van België. Dan moet ik al niet wachten tot een echo voor de geslachtsbepaling. 🙂 maandag mag ik de niptest doen.

3 jaar geleden

Vandaag 12w echo gehad (inwendig), kleintje liet al flink tussen de beentjes zien hoor.... gynaecoloog zei; "ik geef geen 100% zekerheid maar ik twijfel hier toch niet zo heel erg over"

3 jaar geleden

Reactie op hope. 🍀

En is dit 100% met zekerheid?
Neeh geslachtsbepaling met de nipt kan ook fout zijn. Daarom heb ik het geslacht gevraagd bij de nipt maar hebben we ook nog een echo op 3 oktober ter bevestiging (14+2). De percentages dat het geslacht wel juist is licht natuurlijk wel hoog, maar zeker geen 100%, dit heb ik nu al m van 2 gyn gehoord die het beide toch al wel een paar keer hebben zien gebeuren. Nu ik kon le niet inhouden dus heb wel al een paar roze spulletjes gekocht. 🙈