16 Reacties
één jaar geleden
Ik ga al een half jaartje, sinds hij kan lopen. Hij vind het erg leuk! Ik vind het nog lastig loslaten😅
Wel enorme sprongen gemaakt, qua klimmen en dergelijke. Hier gaan ze over kasten, over de balk, maken ze een glijbaan, mogen ze op hst klimrek... het eerste half uur is de warming up, lekker dansen en liedjes zingen!
één jaar geleden
Reactie op Corinaal
Ik ga al een half jaartje, sinds hij kan lopen. Hij vind het erg leuk! Ik v ...
Dat klinkt inderdaad erg leuk! Maar begrijp zeker dat het lastig loslaten is.. vind dat zelf dus ook super eng.
Dankjewel voor je reactie, word erg gewaardeerd.
één jaar geleden
Onze dochter gaat sinds ze 16 maanden is naar peutergym. Ze vind het mega fijn! We merken echt dat ze hierdoor meer stabiliteit heeft gevonden en meer handigheid in het klimmen/klauteren. Echt een aanrader!
één jaar geleden
Reactie op Babyfever1990
Onze dochter gaat sinds ze 16 maanden is naar peutergym. Ze vind het mega ...
Wat goed om te lezen zeg!
Wij staat voor nu op de wachtlijst, was natuurlijk te verwachten dat er niet gelijk een plekje zou zijn🥲
één jaar geleden
Ik ben ook gestart sinds dat ons zoontje 1,5 is. Hij zit in groep van 1,5-4 jaar. Is prima te doen het leeftijdsverschil, hij is ook de jongste. Wij als ouders doen lekker mee! De groep heeft max 11 kindjes en de gymzaal is redelijk klein, wat ik ook prettig vindt. Hij leert snel en vind de lessen leuk: dansen, klimmen, klauteren, 1 sport als thema (4 lessen achter elkaar 1 sport), bellen prikken, kring starten (dat vind hij nog wel moeilijk haha). Echt een aanrader
één jaar geleden
Ik kan zoiets hier niet vinden helaas, leek mij wel erg leuk voor onze kleine meid van 1.5.
Maar hier kan ik alleen een groep vinden vanf 4 jaar...
één jaar geleden
Ik ben er helaas mee gestopt.
Zoontje aangemeld rond 18 maanden,
Meneer is nergens bang voor en super druk en enthousiast.
Maar voelde me er niet op m'n gemak.
Ouders die zuchten als hij wegrende uit de kring of niet met de activiteiten meedeed🙄
Kan je ook niet verlangen op die leeftijd vind ik.
We zijn nu opzoek naar een andere gymplek.
één jaar geleden
Reactie op Corinaal
Misschien onder nijntje gym of kind en oudergym? Ik heb ook even moeten zoe ...
Ja nijntje gym gevonden, mag ze pas vanaf 4 jaar heen.
.
één jaar geleden
Reactie op Patrciaa
Meneer is ...
Wat onwijs jammer dat je je niet op je gemak voelde! Je zou juist denken dat elke ouder die fase wel herkent dus zich daar niet aan zou storen… hopelijk vinden jullie een andere gymplek!😊
één jaar geleden
Reactie op Patrciaa
Meneer is ...
Wij hebben as zaterdag een proefles bij monkey moves maar zie hier ook wel erg tegen op! Is een groep van 1,5 tot 3, onze dochter gaat niet naar de opvang oid dus hoe ze het in groepsverband doet geen idee. Vooral de reacties van andere ouders zorgen voor dat gevoel…