10 Reacties

2 jaar geleden

Ik neem altijd een halve apotheek mee😂. Zetpillen, ors, oordruppels, thermometer, muggen spray, zalf voor als ze muggen/insecten beten hebben.. Zorg ervoor dat je zorgpasje op Europees staat... Ik stond een keer in Frankrijk zonder geldig zorgpasje😅 wij hebben een abonnement op ziekenhuizen in het buitenland namelijk... In het vliegtuig wat laten drinken, niet teveel klein speelgoed mee (als ze gooien ben je het kwijt😂) bij ons was de tablet een groot succes. Verder vooral lekker genieten☀️ Speelgoedjes kan je daar genoeg kopen.

2 jaar geleden

Reactie op Sacha30

Ik neem altijd een halve apotheek mee😂. Zetpillen, ors, oordruppels, therm ...
Dankjewel! Hoeveel kilo bagage hadden jullie in totaal?

2 jaar geleden

Bij de meeste vliegmaatschappijen mag je extra handbagage mee voor kolf/fles benodigdheden. Check de voorwaarden van de maatschappij hierop en doe die spullen dan in een aparte tas.

2 jaar geleden

Ik lees mee! Wij gaan de 17e naar Mallorca!

2 jaar geleden

Kids-id 😀 noodzakelijk en reisapotheek

2 jaar geleden

Momenteel op Mallorca. Geen mug gezien 💪🏻 Swimtrainer is hier een groot succes. Lekker dobberen in het water! Leuk om daar te kopen een kleine handdoek die over het hoofd kan. Hard plastic bestek had ik meegenieten en een paar bakjes met deksel. Ideaal! Qua schoonmaken een Medela sterilisatie zak meegenomen om na het afwassen om de dag extra schoon te maken Verder als je een all-in hotel hebt gewoon melk vragen ook al staat het er niet 😜

2 jaar geleden

Wij vonden het aquarium heel leuk met Romijn. Lekker koel rondrennen en vissen kijken van heel dichtbij!

2 jaar geleden

Waar zit je precies op mallorca? Er ik vaak wel een supermartje in de buurt. Ik had zelf voor 3 dagen (incl) reisdag luiers mee en een aangebrokenpak billendoekjes, voor de overige 8 dagen had ik gewoon daar gekocht. Scheelt weer ruimte 😄

2 jaar geleden

Reactie op P24

Wij vonden het aquarium heel leuk met Romijn. Lekker koel rondrennen en vis ...
Yes, dat was bij ons ook een grote hit!

2 jaar geleden

Slipstop schoentjes! Of in ieder geval iets wat je aan kunt doen bij en in het zwembad tegen het uitglijden. En op heet zand bij het strand lopen. Ideaal! Deze dame heeft ze de hele vakantie aangehad afgelopen 2 weken.