17 Reacties

2 jaar geleden

Oh gelukkig🤣🤣 Zo herkenbaar dit😅

2 jaar geleden

Hahahaha dit had ik net even nodig! Hele huis net gepoetst in m’n eerste halve dag vrij in tijden, kleine dame is nog geen half uur terug van de opvang en niks meer van te zien🙈

2 jaar geleden

Hé, het is ok om het rustig aan te doen. 😉

2 jaar geleden

#myhousewasnotcleanyesterday #andthedaybefore Maar he, als ik mn peuters maar happy zijn (en ikzelf ook). Vandaag heb ik de was genegeerd. Maar ben gaan wandelen naar de speeltuin in de regen. Lekker knus onder de paraplu. Heb ik de glijbaan voor alle kindjes daar drooggemaakt met mn jas en mn eigen broek. Gelachen om mn peuter die vandaag ook een goede regen dag vond om te rollebollen in het gras. Vanavond nog even bij de oudste gaan liggen luisteren naar de regen. De jongste even uit t raam laten kijken naar de stortbui. En toen ze sliepen mn man onder de overkapping weg geduwd die stortbui in. Helaas was hij sterker en ik dus de pineut. Dus wat doen jullie in plaats van opruimen? Naast al het zorgen, regelen en werken uiteraard.

2 jaar geleden

#myhousewasnotcleanyesterday #andthedaybefore Maar he, als ik mn peuters m ...
Ik werk deze maand halve dagen. 2 van die halve dagen wil ik aan het huishouden spenderen, de andere 3 zijn deze maand voor mezelf. Mama-me-time. 😁 Dan lees ik een boek, ga ik fietsen met mijn man (kleine is 2 dagen per week bij de oma overdag) of lekker zwemmen. Tijdens de weekenden wil ik ook maar 1 duttijd spenderen aan 't huishouden, en verder lekker relax een uitstapje of gezellig binnen spelen. En wat niet gedaan is, is voor een volgende keer. 😁

2 jaar geleden

😜

2 jaar geleden

Heerlijk om te horen dit!! Ik ben n alleenstaande werkende mama, als mn boeffie dan thuis en wakker is doe ik dus ook zoveel mogelijk leuke dingen met hem! Huishouden probeer ik bij te houden als hij of slaapt of ffkes alleen speelt, en heb ik savonds geen zin ni meer doe ik de afwas wel de volgende morgen😄

2 jaar geleden

Fantastisch dit! Maar wat zeg je tegen je man die in een ontploft huis thuis komt? Die overigens ook denkt dat je een vrije dag hebt als je dus een dag niet naar je werk moet maar je wel je ondernemende dreumes de hele dag hebt rondlopen die zelfde dreumes overigens ook denkt dat hij met 1 dut per dag uit de voeten kan maar mama denkt toch echt dat 2 nu nog beter is voor hem 🙈

2 jaar geleden

Reactie op SvSS

Fantastisch dit! Maar wat zeg je tegen je man die in een ontploft huis thu ...
😜

2 jaar geleden

Reactie op SvSS

Of deze.

2 jaar geleden

Reactie op SvSS

Hahaha altijd dit, hoezo ben je moe het is toch je vrije dag vandaag 🤣😅😰 Weet niet wat vermoeiender is een dag met een dreumes of een dag naar je werk 🤭🤔🤣

2 jaar geleden

Reactie op SvSS

'Waar kom jij aan toe, op een papa-dag?' Dan weet ie genoeg!

2 jaar geleden

❤️😊💗

2 jaar geleden

'Waar kom jij aan toe, op een papa-dag?' Dan weet ie genoeg!
Precies. Als hij die meer zou hebben zou hij het wel laten zulke opmerkingen…

2 jaar geleden

Reactie op Anoukk98

Hahaha altijd dit, hoezo ben je moe het is toch je vrije dag vandaag 🤣😅😰 ...
Ik werk 3 dagen. De maandag en dinsdag ben ik “huismoeder” 🫣 op mijn werk ( geen rustige baan) kom ik tot rust… Aan het einde van de ma en di.. dan kun je mij opvegen..

2 jaar geleden

Reactie op SvSS

Inderdaad hem eens laten ervaren hoe het is. Ik zorg bijna fulltime voor ons kindje; over een paar maanden voor twee kinderen. Daarnaast vind ik het leuk en belangrijk om gevarieerd en lekker te koken. Man of wie dan ook hoeft echt niet van me te verwachten dat het huishouden dan ook nog op orde is.

2 jaar geleden

Hé, het is allemaal ok. ❤️