5 Reacties

2 jaar geleden

Helaas geen tips maar wel begrip. M'n dochter heeft sinds ze 6 maanden was ongeveer 1 week doorgeslapen en de rest is bagger. Nu ook weer een hele week minimaal 3 keer huilen en moeilijk tot helemal niet in slaap te krijgen. Is het gelukt word de ander wakker. Verkoudheid bij de 1 zorgt voor verkoudheid bij de ander met de gebroken nachten tot gevolg, heel slopend al die gebroken nachten.

2 jaar geleden

Oohh zo herkenbaar! Hier ook 2 meide! Bijna 3 en jongste bijna 11mnd. Is de 1 aan spoken snachts slaapt de ander en andere week andersom! Word er moedeloos van! Geen tips helaas. Dit is een nadeel van 2 kindjes馃槄

2 jaar geleden

Herkenbaar! Mijn zoon slaapt al vanaf zijn geboorte slecht.. eindelijk na 7 maanden even een paar goede weken gehad en nu is het ook steeds drama馃槄 zit met rond de 11/12 maanden ook weer een slaapregressie. Maar voor mijn gevoel zit mijn zoon al 12 maanden lang in een slaapregressie 馃お

2 jaar geleden

Mijn tip neem een consult bij een slaapcoach. Onze dochter sliep goed en daarna zeker 2 maanden niet meer, werden zelf uitgeput waardoor we niks meer konden uitstaan. Vonden het wel een dingetje om naar een slaapcoach te gaan maar zoveel handvaten en tips gekregen wat nu 3 maanden later bijna altijd lukt.

2 jaar geleden

Hier al 11 mnd geen slaap! Door de kleine op de wereld, ervoor vanaf maand 3 al niet meer door geslapen omdat mevrouw op me blaas zat te springen