33 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Rock chick

https://www.transavia.com/nl-NL/veelgestelde-vragen/vliegen-met-kinderen/#: ...
Top! Thanks. Hele fijne buggy hahaha, fijn dat ie gewoon mee kan!

2 jaar geleden

Ja hoor wij hebben de Lara 2 ook en die mag gewoon mee. In december mochten we zelfs nog de maxi cosi erop geklikt hebben 😁

2 jaar geleden

Als hij IATA proof is en dus in cabineruim past, mag je hem zelfs daarin meenemen (dat kan met parapluvariant dan weer niet). Zo hebben wij dat gedaan met de buggy Mondo van Elodie en daar hadden we een tas bij waar hij in kon. Ideaal omdat je dan dus bij het uitstappen ook gelijk je buggy hebt en niet pas bij de bagageband :)

2 jaar geleden

Reactie op LL_

Als hij IATA proof is en dus in cabineruim past, mag je hem zelfs daarin me ...
Dat klinkt goed! Ik vermoed alleen niet dat dit zo is. Ik neem anders gewoon de draagzak nog mee, zo kan ik haar dragen tot aan de band. Niet ideaal, maar ‘t is prima! Thanks voor je antwoord

2 jaar geleden

Wij zijn vorige week met transavia gevlogen. Als je buggy 2 delig is mag t niet mee tot de gate

2 jaar geleden

Mag allemaal mee tot de gate. Bij de gate ga je ook als eerste t vliegtuig in en dan doen ze je buggy in het ruim. Vaak in t buitenland krijg je je buggy meteen weer terug. Op Schiphol bij terugkomst komt je buggy aan op de speciale band.

2 jaar geleden

Reactie op juudje6

Mag allemaal mee tot de gate. Bij de gate ga je ook als eerste t vliegtuig ...
Thanks!!

10 maanden geleden

Mag hij nog steeds mee tot aan de gate? Ik heb gevraagd en ze geven afmetingen door, maar de maxi cosi Lara 2 is net iets groter..

10 maanden geleden

Reactie op Tandenfee

Mag hij nog steeds mee tot aan de gate? Ik heb gevraagd en ze geven afmetin ...
Ja denk het wel! Ik mocht de Joolz ook helemaal meenemen. De maxi cosi Lara is kapot gegaan die vakantie 🤣

10 maanden geleden

Reactie op Tandenfee

Heb hem overigens ook nooit ergens hoeven afmeten ofzo!

10 maanden geleden

Reactie op Tandenfee

Ja hij mag zeker mee. Zitten geen afmetingen aan gebonden. Vergeet niet bij de incheck balie wel aan te geven dat je hem meeneemt tot aan de gate, dan krijgt hij een label en daarmee kan hij in het ruim.

10 maanden geleden

yes. "handbagage" wagens altijd. Ik zou zelf even via de chet dubbel checken. soms doen ze het niet (heel wat afgereist en de harde manier geleerd)