Beste mama’s
Wij vliegen in augustus naar Mallorca met Transavia. Ik heb een maxi cosi Lara 2 gekocht. Mag deze buggy mee tot aan de gate? Ik lees overal alleen een paraplu buggy. Maar die zijn toch eigenlijk vrij ouderwets? Mijn buggy is erg compact en licht. Wie heeft er onlangs gevlogen en weet dit?
Als hij IATA proof is en dus in cabineruim past, mag je hem zelfs daarin meenemen (dat kan met parapluvariant dan weer niet). Zo hebben wij dat gedaan met de buggy Mondo van Elodie en daar hadden we een tas bij waar hij in kon. Ideaal omdat je dan dus bij het uitstappen ook gelijk je buggy hebt en niet pas bij de bagageband :)
Als hij IATA proof is en dus in cabineruim past, mag je hem zelfs daarin me ...
Dat klinkt goed! Ik vermoed alleen niet dat dit zo is. Ik neem anders gewoon de draagzak nog mee, zo kan ik haar dragen tot aan de band. Niet ideaal, maar ‘t is prima! Thanks voor je antwoord
Mag allemaal mee tot de gate. Bij de gate ga je ook als eerste t vliegtuig in en dan doen ze je buggy in het ruim. Vaak in t buitenland krijg je je buggy meteen weer terug. Op Schiphol bij terugkomst komt je buggy aan op de speciale band.
Mag hij nog steeds mee tot aan de gate? Ik heb gevraagd en ze geven afmetin ...
Ja hij mag zeker mee. Zitten geen afmetingen aan gebonden. Vergeet niet bij de incheck balie wel aan te geven dat je hem meeneemt tot aan de gate, dan krijgt hij een label en daarmee kan hij in het ruim.