12 Reacties
2 jaar geleden
Jaaa herken ik!!! Mijn zoon van 16 maanden sliep altijd erg goed ! En ineens elk uur wakker!! Het heeft een week geduurd of langer.. het kan mis een oorontsteking zijn??? Mason is daar ook gevoelig voor.
2 jaar geleden
Ja toevallig zijn we eergisteren bij de kinderarts geweest en de oortjes zijn nagekeken.. dus ik weet het niet
2 jaar geleden
Tandjes misschien?
Ja zou kunnen, de kiezen zijn hier net allemaal door
2 jaar geleden
Reactie op lonnyponny
Sprong 10 met verlatingsangst, lekker bij je in bed nemen
Ja verlatingsangst is hier duidelijk aanwezig
2 jaar geleden
Hier vanacht ook 8x der uit, we zitten net een klein weekje in sprong 10 pff, en ze is een hoop aan het krijsen in der slaap, normaal is het 4x per nacht. En nu wat je zegt elk uur/ 1.5. Bij de opvang ook gisteren en eergisteren in me kruipen als we bij het gebouw komen en kei hard huilen als ik weg ga
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft dit een kleine week gehad! En nu slaapt ze van 19:15-08:00 ongeveer dus ik denk dat het een slaapregressie is met heftige verlatingsangst. Zo sneu he als je ze gewoon niet kan troosten. Hopelijk gaat het gauw beter🍀
2 jaar geleden
Reactie op Thari13
Hier vanacht ook 8x der uit, we zitten net een klein weekje in sprong 10 pf ...
Ja hier is het echt krijsen.. verschrikkelijk.. en door de dag is er niets aan te zien
2 jaar geleden
Reactie op MamaMandy2021
Mijn dochter heeft dit een kleine week gehad! En nu slaapt ze van 19:15-08: ...
Oh ik hoop het 🙏 het slapen is altijd wat rampzalig geweest, maar eens ze slaapt slaapt ze normaal door
2 jaar geleden
Reactie op Babyontheway86
Oh ik hoop het 🙏 het slapen is altijd wat rampzalig geweest, maar eens ze ...
Hier was het slapen ook altijd drama. Maar nu (afkloppen) sinds een paar dagen echt goed! Ben nu ook over op 1 slaapje gegaan