17 Reacties

2 jaar geleden

Wat halen jullie daar zoal?

2 jaar geleden

Hier ook!! Echt super fijne kleertjes! En ook wat speelgoed daar vandaan 😊

2 jaar geleden

Ik ben vooral fan van de broeken en rompers van de hema, die zitten heel goed en blijven ook lang mooi zelfs tot na dat de kinderen eruit zijn gegroeid.

2 jaar geleden

Ja hier ook! Zulke fijne rompers, broeken, truien en pyjama’s😊

2 jaar geleden

Nee geen Hema fan

2 jaar geleden

Ik ben pro Zara. Hema vind ik niet zo mijn ding.

2 jaar geleden

Ja hier! 🙋🏻‍♀️ Super fijne broekjes, pyjama's en rompers! De rompers van de Hema zitten onze smalle dochter het mooiste. Sluit mooi strak aan en valt lang, vooral die heerlijke zachte bamboe rompertjes 😊

2 jaar geleden

Ik vind de stijl van Hema super leuk, heb er niet veel van maar als ik ga loop ik nooit met lege handen naar buiten 🤭

2 jaar geleden

Nu 30% korting op kleding🥰

2 jaar geleden

Hema en Zara fan! Hema nu 30% korting op kinderkleding, heel fijn!

2 jaar geleden

Ik koop ook altijd rompertjes in de Hema! Maar voor jongetjes vind ik dat ze voor de rest weinig hebben in die van ons.

2 jaar geleden

De spijkerbroeken, rompertjes en bamboe sokjes haal ik daar vaak voor mijn zoontje, die passen hem goed en blijven lang mooi. Rest van de kleertjes die ze daar hebben zijn niet mijn smaak. Vanochtend wel nog de bruine regenlaarsjes gekocht in de aanbieding, die zijn fijn voor in de speeltuin/het bos! 🥰

2 jaar geleden

Ja ik heb ook veel Hema kleding voor mijn dochter. Daarnaast ook veel C&A en next direct, enkele dingetjes van H&M en zara.

2 jaar geleden

Superfan van de rompers! Ook ondergoed voor de oudste zit mooi en leuke prints, sokken zijn top en maillots. Soms wat kleding.

2 jaar geleden

Mn moeder werkt bij de hema dus je kunt t raden haha die komt heeeel vaak met wat thuis

2 jaar geleden

Ja hier ook super fan!!! Moet er echt niet te veel heen gaan oei oei 🤣🙃

2 jaar geleden

Oh ik zou zo m’n complete spaarrekening kunnen besteden bij de Hema! 😂 ons zoontje zucht al als ‘ie er weer naar binnen moet, die denkt daar gaaaan we weer!