57 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje is over 3 weekjes 1 jaar en iets zwaarder dan 9 kilo馃槉 dusss geen zorgen maken hihi

2 jaar geleden

Mijn zoontje is over 3 weekjes 1 jaar en iets zwaarder dan 9 kilo馃槉 dusss g ...
En trouwens ook een erg lang mannetje

2 jaar geleden

Mijn dochter is gister 1 geworden en ook nog geen 9 kilo. Don鈥檛 worry! En van harte gefeliciteerd!

2 jaar geleden

Hier ook een lang dun mannetje van net 1 die nog geen 9 kg weegt.

2 jaar geleden

Mijn dochter van 21ste die weegt 8.6 kilo en is 78 cm dus ook lang en dun. Drama met broekjes kopen馃お... ze eet goed en doet het verder prima. Mijn zoontje van 2.5 weegt ook maar 12 kilo en is ook lang en dun. Is gewoon voor nu de bouw van je kindje.. hoop voor hun dat dat zo blijft 馃槄

2 jaar geleden

Mijn zoontje is woensdag 1 geworden en weegt 7,9 kg.. Geen zorgen maken, dit was prima volgens cb.. Ze bewegen veel nu en dat telt ook mee..

2 jaar geleden

11 maanden 7.8kg 69 cm

2 jaar geleden

Mijn zoontje weegt 11kg, lekker beertje is 鈥榯. Maar groeit netjes op z鈥檔 eigen lijntje, dus helemaal goed.

2 jaar geleden

Wat een lieve foto trouwens!

2 jaar geleden

11 kilo!

2 jaar geleden

Mijn dochter was met 11,5 maand net 8 kilo. Gaat prima met haar eigen lijn mee, zolang je zoontje blijft groeien en lekker z'n eigen actieve zelve is gaat het helemaal goed. En gefeliciteerd!! 馃巿馃帀

2 jaar geleden

hier ook een lang en smal meiske en weegt bijna 10 kg. Ze eet super veel , savonds 3 boterhammen en 340 ml melk maar ze is zodanig actief dat er niets blijft plakken馃槉

2 jaar geleden

zelfde overhemd 鈽猴笍 1 jaar. 11 kilo. 80cm

2 jaar geleden

Vandaag CB geweest. 80cm en 9,3 kilo. Supermooi d'r eigen lijntje 鉂わ笍. Volgende week 1. Ik zag je foto's in de Facebookgroep, grappig. Nog van harte 鉂わ笍

2 jaar geleden

Net 1 jaar, meisje: 9,6 kilo en 76 cm.

2 jaar geleden

Hier ook een jongen van 9.1 kg hoor!

2 jaar geleden

12,5kg en 77cm. Zoontje is 11,5e maand. Ik en mijn man zijn ook allebei lang. Als jouw zoontje mooi z'n eigen lijn volgt is er niks om je zorgen over te maken! 馃槉 Wij volwassenen verschillen tenslotte ook.

2 jaar geleden

Jongen van 1 jaar en anderhalve week 鈽猴笍 en hij woog een paar weken geleden 9,1 kg. Ik denk nu nog steeds, want hij heeft flink buikgriep gehad in de tussentijd en een tandje dat groeide, dus hij at niet zoveel.

2 jaar geleden

Aankomende zondag 1 en nog 8,8 kilo. Druk meisje dat geen seconde stil kan zitten en niets wilt missen馃グ Ik ben 1,77 en slank en mijn vriend is 1,83 en droog getraint. Hij niest en krijgt er een blokje bij. Als hij slecht eet valt hij super snel af. Denk dat ze van beide gewoon veel heeft. Geen zorgen maken, gewoon lekker veel eten geven en als ze vol zitten hoor je het wel 馃槃馃拫

2 jaar geleden

Mijn zoontje word over 2 weken 1 en zit op de 8,5 kilo maar ook erg actief altijd