13 Reacties

2 jaar geleden

Heb je de autostoel in zitstand? Mijn zoontje heeft ook gehad dat zijn hoofd helemaal voorover bungelde maar als we de stoel in ligstand doen gebeurd dit niet.

2 jaar geleden

Er bestaan speciaal hiervoor een soort hoofdbandjes. Onder andere te koop bij Bol.com.

2 jaar geleden

Reactie op BabymamaT

Heb je de autostoel in zitstand? Mijn zoontje heeft ook gehad dat zijn hoof ...
Ik vrees dat onze stoel geen lig stand heeft 😓

2 jaar geleden

Reactie op Kjuw85

Er bestaan speciaal hiervoor een soort hoofdbandjes. Onder andere te koop b ...
Dankjewel, ik had deze gezien. Leek me mss niet zo comfortabel als ze wakker is of zo. Maar moet het mss proberen.

2 jaar geleden

Reactie op MamavanFéline

Dankjewel, ik had deze gezien. Leek me mss niet zo comfortabel als ze wakke ...
Dit is schijnbaar gevaarlijk als je auto ongeluk zou krijgen. Mijn vervolg stoel kan in lig stand dus heb geen tips

2 jaar geleden

Reactie op SusanneNuijen

Dit is schijnbaar gevaarlijk als je auto ongeluk zou krijgen. Mijn vervolg ...
Ooh dat wist ik niet... de stoel van mijn zoontje van 1 kan wel in ligstand. Maar ik merk dat juist mijn dochtertje van 4, als ze in slaap valt in de auto dat ze echt helemaal naar voren hangt in de gordeltjes. Dus het leek mij eigenlijk wel ideaal..

2 jaar geleden

Reactie op SusanneNuijen

Dit is schijnbaar gevaarlijk als je auto ongeluk zou krijgen. Mijn vervolg ...
Dankjewel om dit te laten weten 🙏🏻

2 jaar geleden

Zowel een voorover hangend hoofdje als zon band zijn gevaarlijk. Stoel met goede ligstand is de enige oplossing vrees ik..

2 jaar geleden

Zowel een voorover hangend hoofdje als zon band zijn gevaarlijk. Stoel met ...
Bedankt voor je eerlijke mening. Ik heb ondertussen inderdaad ook gehoord dat het slecht is voor ademhaling om zo voorover te slapen. Ik denk idd ook dat er niks anders op zit…

2 jaar geleden

Zowel een voorover hangend hoofdje als zon band zijn gevaarlijk. Stoel met ...
Mag ik mss vragen welke autostoel jullie gebruiken?

2 jaar geleden

Maci cosi- titan plus hebben wij.... is een dure... wel een fijne... enige minpunt maar wat eigenlijk heel goed is is dat de winterjas er niet in kan... voor mijn jongste heb ik een andere stoel geen idee welke.... ook van maxi cosi die op de family fix zit.... ze wordt nu nog steeds achteruit vervoert maar kan ik lig en zit en dus vooruit en achteruit.... ik heb nogal geïnvesteerd in goede autostoelen 🙈

2 jaar geleden

Reactie op MamavanFéline

Mag ik mss vragen welke autostoel jullie gebruiken?
Voor onze 15mnder een maxi cosi pearl smart, achteruit. Vooruitgericht heeft die ook een prima slaapstand. Voor onze 3jarige een maxi cosi titan pro. Die is vooruitgericht maar met goede slaapstand als ik de achterbank beetje induw. Die is vanaf 15 maand.

2 jaar geleden

Voor onze 15mnder een maxi cosi pearl smart, achteruit. Vooruitgericht heef ...
Titan pro I size*