11 Reacties

één jaar geleden

Onze dochter slaapt sinds een paar maanden met een oud zacht kussen die eerst van ons was. We merkten dat wanneer ze sochtends nog even bij ons lag ze helemaal lekker ging kroelen met het kussen, daarom hebben we er eentje bij haar gelegd.

één jaar geleden

Reactie op Lydiavdh

Onze dochter slaapt sinds een paar maanden met een oud zacht kussen die eer ...
Dit merk ik dus ook heel veel de laatste tijd

één jaar geleden

Onze dochter slaapt op een kussentje van de ikea, met het bijpassende dekbed er bij. Ze ging er zelf om vragen nadat zij sochtends altijd heerlijk op ons hoofdkussen kwam liggen om nog even te snoozen. Sinds dien slaapt ze ook langer sochtends

één jaar geleden

Wij hebben weer het Joepi Aeroflow kussen gekocht. Deze beviel bij mijn oudere zoontjes ook heel goed. Dat is een soort aerosleep kussen waarvan je zelf de dikte kan aanpassen. Erg handig!

één jaar geleden

Ik heb er eentje van de Jysk.

één jaar geleden

Wij hebben kinder/peuter kussen Len van de Ikea. Kind vind het fantastisch een eigen kussen 👍

één jaar geleden

Bij beterbed heb ik “mijn eerste kussen” besteld. Moet nog binnenkomen.

één jaar geleden

Reactie op Aprilbaby3

Wij hebben weer het Joepi Aeroflow kussen gekocht. Deze beviel bij mijn oud ...
Ja die hebben wij ook!

één jaar geleden

Hier ook 1 van de ikea kussen en dekbedje. Sinds ze beide heeft (al 6 mnd) slaapt ze beter en is ze meer uitgerust!

één jaar geleden

Waarom een kussen? Helmaal niet goed voor de wervelkolom.. Zeker als ze op de buik slapen, beter van niet.. Groetjes van een fysio

één jaar geleden

Waarom een kussen? Helmaal niet goed voor de wervelkolom.. Zeker als ze op ...
Een kussen omdat mijn kind z’n armen en knuffels onder z’n hoofd stopt en huilend wakker wordt en letterlijk vraagt om een kussen en nu weer goed slaapt met kussen 👏😁