10 Reacties

één jaar geleden

Ik wil voor de decembermaand en zijn verjaardag in oktober richting de educatieve kant gaan! Speelgoed hebben we al zat... dus ik heb al wat spelletjes ingeslagen met oog op woorden, letters en cijfers. Of een aanvulling op de al gekregen sets! Qua spellen heb ik dan electro en loco op mijn verlangslijstje staan en spelletjes van "ik leer". De varianten die hij nu al heeft zijn een hit!

één jaar geleden

Reactie op Corinaal

Ik wil voor de decembermaand en zijn verjaardag in oktober richting de educ ...
Huh zijn verjaardag in april, geen idee waarom ik oktober heb geschreven hahaha

één jaar geleden

Hier gaan we voor boekjes, ambulance/brandweer/politie auto's, helicopter, vliegtuig, graafmachine of ander bijzonder machine/vervoer. Is ze helemaal gek op. Verder hebben we al veel te veel, dus ik hoop dat de mensen het hier bij houden 😂

één jaar geleden

Ik heb ook al en hele zoektocht gehouden haha. Hier hebben we kijk en zoekboekjes, spelletjes, magna tiles op de lijst staan en keukenhulpjes om echt te gebruiken in de keuken.

één jaar geleden

De Timio staat hier op het lijstje!

één jaar geleden

Hier staat de Duplo treinbaan op het lijstje!

één jaar geleden

Hier krijgt hij een speelgoed tractor die we als kraamcadeau hebben gekregen en nog op zolder staat. Verder puzzels en boekjes. Voor bij opa en oma een verlanglijstje gemaakt met oa connetix, voelbak met rijst en zand.

één jaar geleden

Uitbreiding van de Vtech knikkerbaan, zit ik aan te denken.

één jaar geleden

Reactie op Corinaal

Ik wil voor de decembermaand en zijn verjaardag in oktober richting de educ ...
Woorden en letters.. dat is mooi op tijd! Hier is het nog kleuren en tellen😆

één jaar geleden

Woorden en letters.. dat is mooi op tijd! Hier is het nog kleuren en telle ...
Oh tis meer woordjes benoemen hoor, nog geen woordjes maken 😋 Soort van domino, dus de A van appel (met een kleine appel) zoeken bij het grote plaatje van de appel. Enz