61 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op sharon12345

Ik heb vanaf begin dat ik een positieve zwangerschapstest in me handen had ...
Had je daar ook krampen bij? Ik ben nu 5+2 en sinds gisteren krampen met bloedverlies op het toilet. Bijna niks buiten het toilet om en geen stolsels

4 jaar geleden

Daarom durf ik ook niet om op vakantie te gaan, terwijl er zo’n behoefte aa ...
Wij bedachten ons als het fout gaat dan gaat het fout... En zo niet dan niet. Andere omgeving geeft ook weer afleiding. Maar lastige keuze

4 jaar geleden

Reactie op Denise92

Heb je tot nu toe alleen bruin verlies of ook al helder bloedverlies? Sowie ...
In het begin was het bruin maar sinds gisteravond bloed ik gewoon rood.. alsof ik ongesteld ben.. ook de pijn van m’n menstruatie voel ik zo.. k ga zo naar de VK.. ik ben er bang voor 😞 hopelijk is het wat anders en zal het toch een wonder zijn als er met de kleine niks aan de hand is.. ik weet niet wat k meer denken moet alles gaat door m’n hoofd.. we zullen het zo wel horen.. 🍀

4 jaar geleden

Reactie op SbBs

In het begin was het bruin maar sinds gisteravond bloed ik gewoon rood.. al ...
Hoe is het afgelopen? Hopelijk goed!🍀

4 jaar geleden

Reactie op Danixx

Had je daar ook krampen bij? Ik ben nu 5+2 en sinds gisteren krampen met bl ...
Ik hetzelfde... vanochtend erge menstruatieachtige krampen. Niks van bloedverlies en toenet ineens met afvegen wel slijm met roze/bloed. Moet zeggen deed de grote boodschap - haha - en die kostte me moeite. Miss/hopelijk onschuldig adertje gesprongen. Zit nu met warme kruik. VK gebeld en mag dinsdag al komen ipv 11 september pas. Hoe is het nu met jou?

4 jaar geleden

Ik hetzelfde... vanochtend erge menstruatieachtige krampen. Niks van bloedv ...
PS: ben 5+3

4 jaar geleden

Ik heb een week geleden bloed verlies gehad en heb vandaag een echo met kloppend hartje gezien (ben 6 weken)

4 jaar geleden

Reactie op Denise92

Heb je tot nu toe alleen bruin verlies of ook al helder bloedverlies? Sowie ...
Dankjewel voor je lieve bericht! Helaas was het bij ons ook foute boel.. er was niks meer te zien bij de echo vanmiddag.. 😞 ik wens jou ook heel veel sterkte 🍀

4 jaar geleden

Ik had vanaf woensdag wat bloedverlies. Gisteren echo gehad en kloppend hartje gezien. De hoop was ineens weer aanwezig. Vanochtend begon ik bloedstolsels te verliezen en zojuist kreeg ik enorme krampen. Verloskundige gaf aan dat het er niet goed uit ziet. Dinsdag een hoogstwaarschijnlijk laatste echo 😢 echt een emotionele rollercoaster

4 jaar geleden

Vandaag de echo gehad na dik een week bloed verlies. (Zonder stolsels of krampen) en een kloppend hartje gezien. Precies 8 weken zwanger. 🍀

4 jaar geleden

Ik ben zou nu 7 weken zijn.. afgelopen donderdag in eens een bloeding.. alsof ik door lekte.. meteen m’n verloskundige gebeld.. die had geen tijd.. gelukkig door m’n werk ken ik er meerdere dus daar meteen contact mee gezocht.. mocht meteen komen voor een echo.. het vruchtje had een zwak hartje.. of een beginnend hartje of eindigend.. het blijft spannend.. ben wel wat terug gezet in dagen... en verlies nu af en toe met afvegen nog wat bloed.. ben bang voor weer een miskraam.. die hadden we in mei ook na 9 weken.. maar we blijven duimen🤞🏻

4 jaar geleden

Vanochtend echo gehad na 2 weken bloedverlies. Kloppend hartje gezien

4 jaar geleden

Hier ook gehad, zelfs met flinke buikkrampen. En Alles was goed!

4 jaar geleden

Ik ben zou nu 7 weken zijn.. afgelopen donderdag in eens een bloeding.. als ...
Duim heel hard mee 🍀

4 jaar geleden

Vorige week 2 dagen licht bruinverlies gehad. Vandaag de eerste echo gehad met precies 8 weken. Alles helemaal goed en een kloppend hartje gezien. Soms zijn de dingen die we niet willen zien ook gewoon onschuldig 🥰

4 jaar geleden

Eerste zwangerschap: rond 6 weken veel bloedverlies inclusief stolsels. Hield af en aan tot ongeveer 10 weken. Is nu een meisje van 2. Tweede en derde zwangerschap, geen bloedverlies en beiden een missed abortion. Het zegt dus niet altijd iets...

3 jaar geleden

Bloedverlies en kloppend hartje

3 jaar geleden

Ja beide. Heb nog steeds wekelijks bloedverlies en al 29 weken zwanger 😄

3 jaar geleden

Ik heb bloedverlies gehad op 8. Bleek er een vleesboom of 2de vruchtje geweest te zijn. 2 weken moeten platliggen. Bloedverlies werd minder. Nadien echo en alleen ons kleintje zat er nog. Dus positieve afloop. Ze is nu 2,5 jaar. :) Kheb ook zo pilletjes moeten nemen... Maar ben de naam vergeten.

één jaar geleden

Ik ben 12 weken zwanger heel veel bloedverlies me hele broek zat onder en ook klonten er in best wel groot ben nu net naar ziekehuis geweest voor een spoed echo kindje was er nog hartje klopte maar waar komen die klonten en bloedverlies vandaan want het neemt ook niet af kan het een miskraam zijn ondanks kloppend hartje Gr Kimberley