10 Reacties

2 jaar geleden

Meestal een fase! Gewoon blijven aanbieden of afwisselen met wat anders.

2 jaar geleden

Ik zie in principe geen probleem als er de rest van de dag goed gegeten wordt. Ik heb zelf sochtends ook niet altijd zin om veel te eten. Als jij het wel erg vindt als er sochtends niet of weinig gegeten wordt, zou ik het vooral in variatie zoeken. Wissel eens af tussen brood, pap, omelet, wafels. Gebruik verschillend beleg/toppings. Verder, zorg ervoor dat jij hetzelfde eet en dat jullie samen aan tafel zitten. Iemand anders zien eten stimuleert tot zelf eten.

2 jaar geleden

Hier ook niet hoor, kan t m ook niet kwalijk nemen, ik eet zelf ook niet... om 10 uur dsn een extra stukje fruit

2 jaar geleden

Hier ook. Tosti gaat er wel goed in🤫😂

2 jaar geleden

Reactie op Ifk8899

Hier ook. Tosti gaat er wel goed in🤫😂
Nou top! Dat eens proberen. Haha ja ik ben ook niet zo moeilijk maar dan hoor ik er heel veel zeggen ja smorgens 2 boterhammen. Dan denk ik hoe???? En als ze echt niks eet maak ik een papfles of jas ik er wat fruit in. 😂😂😂

2 jaar geleden

Reactie op SCREURSS

Nou top! Dat eens proberen. Haha ja ik ben ook niet zo moeilijk maar dan ho ...
Ik doe smorgens 1 broodje dubbel geklapt in het tosti apparaat. En smiddags 2. Maar vandaag wou ze wel weer gewoon brood met pindakaas 😅

2 jaar geleden

Hier ook die fase van 3 stukjes en klaar! Voorheen at ze 2 broodjes toen ineens maar 1 en nu maar 3 stukjes 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Ik geef soms een warme maaltijd in de ochtend, brood eet ze ook niet zo goed. Dus soep of macaroni oid

2 jaar geleden

Hier gaat er smorgens ook niet veel in, liefst pas om half 10. Nu leg ik tegenwoordig een rijstwafel neer en zet d'r drinken op tafel en gek genoeg gaat hij wel meestal op. Beter iets als niets denk ik dan meestal

2 jaar geleden

Mijn zoontje eet smorgens ook slecht.. maar meestal gaat er wel een bordje pap in. Vooral als hij het zelf mag eten ( kan hij nog niet zo goed haha)