2 Reacties
één jaar geleden
Als je zoontje snachts gaat huilen, ga je dan meteen naar hem toe? Of kijk je het even aan?
Hier ook een zoontje van bijna 20 maanden die ineens wat slechter slaapt, met name snavonds en snachts. Savonds kan hij heel moeilijk in slaap komen en slaapt dan vaak pas rond 21:00/21:30 en snachts steeds vaker huilen..
Alleen bij dat nachtelijke avontuurtje heb ik het even aangekeken, hij is heel onrustig, rollebollen en huilen.. voorheen ging ik er meteen heen, en nu is hij vaak zelf al na een uurtje stil.. of eerder..
wat gebeurd er als ik wel eerder naar hem toe ga? Dan heb ik een overstuur mannetje, hij lijkt ook niet helemaal aanwezig te zijn. Nou meende ik ergens gelezen te hebben dat de ene helft van de hersens slapen en de andere wakker zijn? 😅 geen idee of dit klopt maar zo lijkt het hier wel.. dus ik laat hem voor nu zn ding doen, want als ik hem eruit haal is hij aan het schreeuwen
één jaar geleden
Als je zoontje snachts gaat huilen, ga je dan meteen naar hem toe? Of kijk ...
Ik kijk het altijd eerst even aan we hebben een camera dus dan zie ik wat hij doet als hij ligt laat ik hem nog gewoon huilen omdat hij idd ook nog wel eens huilt in zijn slaap, maar net als vanmorgen ( half 6) staat hij bij het randje van zn bed en huilt hij de longen uit zn lijf, dan probeer ik hem via de microfoon te sussen of een muziekje aan te zetten maar soms lijkt dat het erger te maken😅 hem een lange tijd laten huilen vind ik zo lastig omdat ik steeds denkt dat hij huilt met een reden, kan alleen de reden niet vinden 😆 hoop dat het maar een fase is en dat het niet zo blijft🙊🙈