18 Reacties

één jaar geleden

Ik bedoel dan niet* de associatie met mama of papa wil

één jaar geleden

Hier hebben we nog niks gedaan met de haren maar wij hebben een tante die ons allemaal knipt dus die zal ook onze dochter knippen.

één jaar geleden

Hier 1x naar de kapper geweest. Ging prima! Haartjes werden op een gegeven moment zo lang dat het voor zijn oogjes kwam. Tip: bij sommige kappers knippen ze tot 3 jaar gratis! ;)

één jaar geleden

Reactie op Baby2023april

Hier 1x naar de kapper geweest. Ging prima! Haartjes werden op een gegeven ...
Dat wist ik niet, goede tip dank!

één jaar geleden

Ik heb mijn dochters haar nog nooit geknipt, ben ik ook niet van plan haha

één jaar geleden

Hier al een paar keer naar de kapper geweest. Ik zet mijn gsm met YouTube voor haar en laat ze Bumba, Peppa, kikker en z'n vriendjes,... bekijken, vindt ze super want voor de rest kijkt ze niet veel schermen, dan zit ze stil voor de kapper. En op nog geen vijf minuten is ze geknipt en dan is ze super fier, zegt ze "waaaaaaaaw" en ziet er ook gewoon heel netjes uit, ook al is er niet veel af. Ik laat het gewoon wat bijknippen dat het vooraan niet in haar oogjes komt en en dat het achteraan ook mooi gelijk is. Bij ons was eerste keer gratis, nu 5€ :)

één jaar geleden

Wij zijn al drie keer naar de kapster geweest met ons zoontje. Hij is elke keer super flink en vind het zelfs leuk

één jaar geleden

Ons zoontje heeft nog steeds niet heel veel haar. Het haar bij de oortjes knippen hebben wij 1x zelf bij geknipt.

één jaar geleden

Wij zijn met onze zoon voor het eerst naar de kapper geweest met 10 maanden, toen was zijn haar echt ver over zijn oren gegroeid en bijna voor zijn ogen.. en sindsdien elke 6-8 weken. ik vind lang haar niet mooi bij een jongetje, dus zo lang ik nog mag kiezen, is het een lekker stoer kort koppie 😁 Vanaf het begin vind hij alles interessant en gezellig met de kapsters, hij wilt alles zien en blijft goed zitten.. soms wat rozijntjes of een koekje mee voor afleiding. Alleen de tondeuse vind hij nog eng als die te dichtbij komt, dus die slaan ze over en knippen het dan gewoon.

één jaar geleden

Wij gingen vanaf dat onze zoon 6 weken oud was, om de 5 a 6 weken naar de kapper met hem. Geboren met een flinke bos haar🙈

één jaar geleden

Oh ik knip altijd de haren van mijn zoontje bij. Gaat prima. Alleen de tondeuse vindt hij niks dus die vermijden we meestal (hoewel het wel netter wordt met tondeuse). Ik knip mijn eigen haren ook regelmatig. Vind het zelf een superleuke bezigheid en als ik zou omscholen naar een praktisch beroep zou ik denk ik kapper willen worden.

één jaar geleden

Ik knip zelf de puntjes van mn dochters haar. Ze zegt zelf dat ze niet naar de kapper wil. In corona tijd moesten we wel. Wel lekker goedkoop zo. Denk dat ze pas naar de kapper gaat als ze een bepaald model erin wil. Heb wel een kappersschaar gekocht trouwens..

één jaar geleden

Kapper, gewoon de puntjes zijn gedaan.

één jaar geleden

Kapper. Hij gaat elke 5/6 weken al sinds z’n vlak voor z’n eerste verjaardag. Gaat heel goed! Hij is het al zo gewend nu en vindt het zelfs leuk.

één jaar geleden

Hij ging altijd naar de kapper maar ik ben het nu toch zelf gaan doen en het gaat best goed! Ik vond het zonde om elke keer zoveel geld kwijt te zijn😅 en het haar van mijn man doe ik ook al jaren zelf.

één jaar geleden

Zoontje. Eerst deed ik het met de schaar nu met de tondeuse. Achter doe ik het meestal een standje korter dan bovenop. Anders staat het recht op. Met sesamstraat aan voor de tv. Zo gepiept. Alleen bij de oren even met de schaar. Dochter op komst. Uiteindjes zal ik later ook wel zelf doen. Als ze of ik een pony wil komt het vast ook goed maar kijken we dan wel.

één jaar geleden

Reactie op fietsertje

Zoontje. Eerst deed ik het met de schaar nu met de tondeuse. Achter doe ik ...
O ja en omdat ik zijn vader ook doe (pas voor het eerst gezien) wil hij ook graag. Hij ging er daardoor helemaal voor zitten. Moest hem nu nep knippen hahaha. Dus ik ga ze samen doen denk ik. Maar een keer zooi haha.

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft lang haar en die knip ik gwn altijd zelf ,bij zodat het niet voor z’n gezicht komt.