12 Reacties

één jaar geleden

Ik vind dit ook een no go, ze kunnen toch prima mee weg brengen??

één jaar geleden

Vind ik ook niet kunnen. Een kind hoort niet de verantwoordelijkheid te krijgen om te passen op een ander kind.

één jaar geleden

Ik heb een dochter van 9 en een dochter van 2,5 en ik zou deze verantwoordelijkheid niet bij mijn dochter leggen.

één jaar geleden

Dikke NEE!!!

één jaar geleden

Ik heb een zoon van 10 en dochter 2.5. Absoluut niet dat ik hem de verantwoordelijkheid geef.

één jaar geleden

No go

één jaar geleden

Nee hier zou ik niet blij van worden..

één jaar geleden

Ik zou het niet prettig vinden. Een kind hoort die verantwoordelijkheid nog niet te hebben.

één jaar geleden

Ik heb vanaf de middelbare school veel oppaswerk gedaan. Toen ik daarmee begon was ik 11.. (was een vroege leerling). Wij hebben nu meerdere kinderen waarvan de oudste jongen 9 jaar is en hem zou ik dat nu zeker niet toevertrouwen maar het hangt denk ik erg van het kind en de situatie af. Maak je zorgen iig bespreekbaar. Strekte

één jaar geleden

Ik heb zelfde zoon van 10 jaar Ik zal niet doen 2 uurtjes is te lang

één jaar geleden

Absoluut niet! Dat is naast gevaarlijk ook schadelijk voor de 10-jarige. Stel dat er iets gebeurt: hoe moet zij zich dan voelen?! Een 10-jarige oan best even opletten als je snel gaat douchen of de kliko op straat zet. Maar is nog niet oud genoeg om de verantwoordelijkheid van oppassen te kunnen dragen.

één jaar geleden

Nee is te jong.. Wel een geluk dat je dochter tijdens het ongeluk wel thuis was bij de 10jarige..