178 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben gister deze gekocht 🥰

3 jaar geleden

Ik vind de bugaboo fox echt de mooiste wagen.

3 jaar geleden

Reactie op Pieta

Ben nog niet oppad geweest, maar mijn eisen zijn; Makkelijk en compact op t ...
Wij hebben de bugaboo cameleon 3, die voldoet wel aan jouw eisen ! Hele fijne kinderwagen

3 jaar geleden

Reactie op dcverheezen

Wij hebben de bugaboo cameleon 3, die voldoet wel aan jouw eisen ! Hele fi ...
Ik vind de cameleon te laag. Kan je beter voor de fox gaan.

3 jaar geleden

Reactie op LauraGijsje

Ik kreeg laatst de tip, neem opblaasbare banden. Dan kun je makkelijker wan ...
Die zijn gevoeliger dan rubber foam banden. Daarom zal je nu veel meer foam banden onder wagens zien. Loopt ook prima in het bos hoor.

3 jaar geleden

Reactie op DEM89

Die zijn gevoeliger dan rubber foam banden. Daarom zal je nu veel meer foam ...
Ik heb zelf de foambanden al binnen een maand vervangen voor lucht. Liep veel prettiger. Na 2 jaar bos, strand, schelpenpad etc nog nooit problemen mee gehad hoor, zou het zeker aanraden!

3 jaar geleden

Wij gaan voor de bugaboo fox 2😍

3 jaar geleden

Reactie op izieka

Wij hebben gekozen voor de Joolz day+ naar mijn idee heel praktisch en makk ...
Wij ook !

3 jaar geleden

Reactie op RWH

Wij hebben gister deze gekocht 🥰
Welke model is het?

3 jaar geleden

Wij hebben de Joolz Geo2 vanwege de grote boodschappenmand en dat je hem om kunt bouwen naar een kinderwagen voor 2 kindjes! Nu heeeel blij mee want onze tweede is op komst en dan schelen de kindjes nog net geen 2 jaar, dus heb de uitbreidingsset gekocht😃

3 jaar geleden

Cybex Kinderwagen Priam Lux Plus 2 in 1

3 jaar geleden

Hii, wij hebben de dubatti marble black frame gekocht. Hij was niet meer compleet marble leverbaar dus we hebben het show model gekocht. Was liefde op eerste gezicht. Ik vind van alle merken dit frame het meest strak en hij loopt soepel. De wielen zijn voor elk terrein en niet alleen stadsleven. De andere kleuren zijn ook echt super mooi. Maar dit marble past bij ons! Kan goed ingeklapt worden en met de adapters passen er meerder maxi cosys op!

3 jaar geleden

Pff ik word elke keer verliefd op stokke weet niet of het handig is of niet🙈

3 jaar geleden

Ik vind het vroeg om nu al een wagen in huis te halen. Niet alleen omdat ik komende week pad de termijnecho heb, maar vooral omdat zo’n wagen nutteloos ruimte staat in te nemen. Zie op Marketspace veel kinderwagens voorbij komen. Maar misschien gaan we voor nieuw. Hoe lang is de levertijd bij nieuw? Neem aan dat we nog tijd genoeg hebben als we bij 21 weken gaan shoppen?

3 jaar geleden

Wij hebben een Mutsy evo omdat ikzelf een kleine auto heb. Bevalt ons erg goed en gaan we ook weer gebruiken bij de tweede. Onze oudste gaat dan bij langs stukken in de buggy (Mutsy Nexo). Mijn schoonzusje heeft de Joolz en die vind ik wel iets mooier vooral omdat hij hoger is, maar voor ons is de Mutsy toch beter omdat het zo klein is en hij wandelt heel fijn. Ik zou gewoon naar een winkel gaan en ze uitproberen. 😇😇

3 jaar geleden

Reactie op Marianne123

Ik vind het vroeg om nu al een wagen in huis te halen. Niet alleen omdat ik ...
Zeker wel!!! Nog tijd genoeg!! Wij hebben hem toen gekocht na dr 20-weken echo ik denk tussen 21/25 weken! Dus tijd genoeg.... ik ben nu 9 weken zwanger van ons 2e. Ik ga pas aan dingen kopen denken als de termijn echo goed is.... vorige x hebben we helaas een miskraam gehad dus ik ben wel voorzichtig. Maar zulke grote uitgaven en aankopen kun je nog best mee wachten hoor!!

3 jaar geleden

Wij hebben 3 jaar geleden de Mutsy Transit gekocht. Die gaan we dit keer weer gebruiken! Veel gebruikt bij onze dochter, maar ziet er nog als nieuw uit en rijd erg fijn. Reden voor ons toen was een net uitziende, compacte kinderwagen voor niet al te veel geld. Toen €500,- bij de Baby dump. Op marktplaats /marketplace staan ook veel mooie kinderwagens. Vaak mooie van Joolz voor een leukere prijs dan in een winkel 😂

3 jaar geleden

Bij de eerste een.mutsy spider en nu bij de tweede een mutsy igo met zwart frame eigenlijk bij de eerste gewild.maar toen niet gedaan

3 jaar geleden

Reactie op zonnestraaltje22

Welke model is het?
🤗

3 jaar geleden

Wij zijn net gegaan voor de Harvey 2. Iemand daar ervaringen mee? Pfffff ik vond het zo lastig 😱