30 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg ben benieuwd, zalando heeft wel leuke jurkjes

3 jaar geleden

Heb op bonprix besteld nieuwe zwarte skinny broek die heel de zwangerschap meegaat en een dikkere vest waar ik als baby geboren is ook mee kan insteken via draagzak

3 jaar geleden

Asos!

3 jaar geleden

Wehkamp, Zalando, Pr茅natal, mamalisios

3 jaar geleden

Lidl webshop leuke goedkope zwangerschaps broeken etc

3 jaar geleden

Limango heeft soms ook leuke aanbiedingen

3 jaar geleden

Dames, vandaag heeft H&M Glamourday, 20% korting (op alles) Misschien handig om te weten.

3 jaar geleden

De spijkerbroeken van Noppies zijn bij mij favoriet 馃

3 jaar geleden

Guts&gusto heeft leuke jurkjes en most wanted heeft ook hele leuke jurkjes. De eigenaresse is zelf net zwanger geweest en heeft heel veel kleding gewoon door kunnen dragen gedurende haar zwangerschap.

3 jaar geleden

Ik heb bij de H&M een aantal leuke zwangerschapsjurkjes gevonden. Bij de WE verkochten ze hele mooie truien, geen zwangerschapskleding, maar wel met een mooie pasvorm en naar mijn idee ideaal voor de zwangerschap. Ik heb verder nog bij de Lidl op advies van mama's hier op de app zwangerschapsbroeken en leggings gekocht.

3 jaar geleden

Ik koop nu heel veel flared pants. Zijn erg rekbaar en hoog dus kun je na je zwangerschap ook nog aan. Flared pants van american today zijn erg fijn. En gewoon losse truien bij bymusthaves, loavies, hm. Heb twee verschillende outfits nodig want voor mijn werk ben ik netjes gekleed. Ben al erg veel geld kwijt aan outfits nu 馃檲

3 jaar geleden

Ik ben dit weekend bij de kringloop winkel eens gaan kijken. Heb heel veel wijde bloesjes en jurkjes kunnen scoren. Zelfs een zwangerschapsbroek en shirt! En het kost natuurlijk niks. Vind het zo zonde om duur spul aan te schaffen voor tijdelijk

3 jaar geleden

Thanks , heb hier een jurkje besteld!

3 jaar geleden

Reactie op NSV

Ik koop nu heel veel flared pants. Zijn erg rekbaar en hoog dus kun je na j ...
Ik had eerst ook flared pants aan maar vind deze niet echt lekker meer zitten door m鈥檔 opgeblazen buik. 馃檴 Maar misschien een ander merk! Zal even kijken. Vind het op zich niet erg om er wat aan uit te geven maar het moet wel leuk blijven 馃槢

3 jaar geleden

Op sweetjewellery.nl kun je hele leuke kleding vinden. Op haar insta plaats ze foto鈥檚 van kleding die je ook tijdens je zwangerschap kunt dragen.

3 jaar geleden

Ik heb bij de H&M een aantal leuke zwangerschapsjurkjes gevonden. Bij d ...
Hoe bevallen de broeken van de Lidl??

3 jaar geleden

Kijk eens bij Shein, heb m'n eerste items binnen en die zien er goed uit! Soms zijn de stoffen bij Shein wat goedkoper, maar ik kijk altijd bij de foto beoordelingen op de site zodat je het beter kan inschatten!

3 jaar geleden

Ik heb broeken via Marktplaats besteld. Super blij mee! (en lekker goedkoop)

3 jaar geleden

Ik zag bij de tweedehandswinkel hele mooie zwangerschapskleding. Het ziet er vaak nog goed uit aangezien het maar kort gedragen wordt. Dus ik ga daar kijken tzt als het nodig is. Nu 13 weken, maar kan mijn gewone kleding nog prima aan