30 Reacties

3 jaar geleden

Ik zag bij de tweedehandswinkel hele mooie zwangerschapskleding. Het ziet e ...
En in het kader van duurzaamheid, vervuilende kledingindustrie, vind ik het een fijne gedachte om niet alles nieuw te kopen. Zo鈥檔 verspilling..

3 jaar geleden

Ik heb via marktplaats een grote verhuisdoos vol voor 15, - Verder draag ik de poptrash broeken van only nu mijn buikje nog een beetje binnen de perken is 馃

3 jaar geleden

Bonprix

3 jaar geleden

Ik heb drie broeken en twee leggings bij de Lidl gekocht, zijn echt ideaal! Spotgoedkoop en echt prima kwaliteit voor wat ik er nu van merk. Heb ook een broek van de H&M, die heeft een ruimere buikband, die zalf nu nog wat af, maar misschien op termijn wel beter.

3 jaar geleden

Reactie op Mirretje

Op sweetjewellery.nl kun je hele leuke kleding vinden. Op haar insta plaats ...
Ja, die heb ik ook leeg gekocht馃挅

3 jaar geleden

Reactie op Mies-Libra

Hoe bevallen de broeken van de Lidl??
Echt top! Vooral de zwarte

3 jaar geleden

Broeken heb ik bij Prenatal gekocht, zitten heerlijk. Nu vraag ik me wel af: bovenkleding hoef je toch niet te kopen speciaal voor je zwangerschap? Jurken kan ik me nog voorstellen, maar een shirt of blouse past me nu nog prima ook al heb ik al een buikje. Of wordt je buik straks zo groot dat je shirts gaan opkruipen ofzo? PS dit is duidelijk mijn eerste zwangerschap :)

3 jaar geleden

Reactie op Suzanne987

Broeken heb ik bij Prenatal gekocht, zitten heerlijk. Nu vraag ik me wel a ...
Euhm ligt aan de persoon. Maar bij mij wel tijdens mijn 1e zwangerschap馃榿馃槣

3 jaar geleden

Ik zweer bij de zwangerschapskleding van de Lidl. Betaalbaar en sluit ontzettend goed aan (maat 34/36)

3 jaar geleden

Reactie op MandyNena

Ik zweer bij de zwangerschapskleding van de Lidl. Betaalbaar en sluit ontze ...
Normale maat bestellen of een maatje kleiner? Ga de broeken ook maar even proberen... Voot dat geld!!