30 Reacties
2 jaar geleden
Kleurplaat printen met het thema van nu (of zelf een blad oid tekenen met een dikke zwarte stift). Deze kan je dan verven, beplakken met papiertjes, met Vingerverf verven etc maar net wat je wil!
Wat leuk dat hij dit al kan! Mijn dochter stopt alles nog in de mond, potlood punten bijt ze er af, papier eet ze dus ik heb het nog even opgegeven. 🙈 Is oefenen ik weet het maar ik heb er de energie nog niet voor, tuurlijk mag ze kleuren etc maar echt iets knutselen wachten we nog even mee. 🫣
2 jaar geleden
Reactie op Kruimel90
Kleurplaat printen met het thema van nu (of zelf een blad oid tekenen met e ...
Ja leuk idee! Werken in thema’s! Doen ze idd ook bij de opvang!
Hahah dat meen je? Ja dan snap ik wel dat je er nog even mee wacht haha.
Vind het zelf ook erg knap hoor dat hij het kan en het zo leuk vind!😊
2 jaar geleden
Reactie op Doriekeb
Blaadjes zoeken en op plakken, waterkleurboeken van de zeeman zijn bij ons ...
Leuk! Gaan we eens even kijken bij de zeeman
2 jaar geleden
Reactie op Kruimel90
Kleurplaat printen met het thema van nu (of zelf een blad oid tekenen met e ...
Ik herken dit zo erg, mijn dichter heeft al een keer een deel van een bladzijde uit m'n tijdschrift opgegeten en als ze gaat kleuren kan ik er niet bij weg anders eet ze de potloodpunten op. Ik vind het daardoor wel lastig wat te bedenken 😅
2 jaar geleden
Reactie op -Flo-
Verven met water in een speciaal boekje, dan komen de kleuren op.
Als het ...
Kun je een foto maken van dat boekje? Ik ben wel heel benieuwd!
Vingerverven met eetbare verf. Hoef je je niet druk te maken en kunnen ze kliederen. Kun je maken met kwark en kleurstoffen (voor bijvoorbeeld cakes). Hebben we hier ook gedaan! Super leuk!
2 jaar geleden
Reactie op BabymamaT
Ik herken dit zo erg, mijn dichter heeft al een keer een deel van een bladz ...
Hier het zelfde met potloden, maar ook klei, boekjes, dozen, verpakkingen, hout, plastic overal kauwt ze op en eet ze op.. Morgen een afspraak bij de huisarts om te kijken in hoeverre dit nog normaal is, zou ook een teken kunnen zijn van een stofje te kort (ijzer is mij verteld) waardoor ze de behoefte krijgen om dit te doen.
Hoeft niet en kan normaal dreumes gedrag zijn, wil je niet ongerust maken 😜 maar het was een tip die ik van iemand kreeg omdat het steeds erger werd.
Dacht dat dit heel normaal was want ja baby’s doen het en wanneer stopt het normaal gesproken… Maar goed dit is best wel off topic 😜🙈
2 jaar geleden
Reactie op Kruimel90
Hier het zelfde met potloden, maar ook klei, boekjes, dozen, verpakkingen, ...
Oh dat wist ik niet, ik ga dan ook maar even checken. Ze kauwt hier verder ook op alles ik vond laatst een stukje plastic tussen haar tanden dat had ze van een speelgoed winkelmandje afgebeten 🤦♀️ mijn zoontje heeft dit nooit zo gehad dus ik vroeg mij al af hoelang dit 'normaal' is. Succes morgen bij de huisarts!
2 jaar geleden
Wij kregen zelfs een huiswerk opdracht mee van de opvang we moeten nu nog even het uitvoeren een herfst fles maken met zijn foto er in
2 jaar geleden
Wij kregen zelfs een huiswerk opdracht mee van de opvang we moeten nu nog e ...
Leuk! Wij mochten spullen mee nemen naar de opvang wat met de herfst te maken had voor de herfsttafel. Wij hebben spinnen gemaakt van kastanjes
2 jaar geleden
Reactie op Kruimel90
Hier het zelfde met potloden, maar ook klei, boekjes, dozen, verpakkingen, ...
Hoe is de afspraak gegaan bij de huisarts?👀