Wie heeft leuke knutsel ideeen wat je kan doen met je kindje?
Mijn zoontje is enorm gek op verfen, tekenen en plakken van gekleurde papiertjes op een tekening ( allemaal bij de opvang ).
Nou wil ik dit thuis ook gaan doen, maar ben inspiratieloos😅
Tot 21 maanden is de orale fase, zolang ze verder wel ook normale dingen eet is het zo prima en geen reden tot zorgen. 😅 Weer voor niks aan de bel getrokken dus, weer zo’n overbezorgde moeder. 🫣
Tip!
https://www.action.com/nl-nl/p/verfsponsjes/
Lijkt me ook heel leuk! Kan ook vast wel met Vingerverf toch? Dat is sowieso goed uit wasbaar. 🫣 Stempelen op zo’n magnetisch tekenbord vindt ze leuk, dus dit is ook vast een succes met wat begeleiding.
Oooo dit is leuk!! Dit doen ze ook wel op de opvang😍
Zag het in de action cadeautjesfolder, toch ook maar naast een klei “doos” een knutsel “doos” gaan maken (al is het maar omdat ik het zelf zo leuk vind). 🙈
Je kan ze aan elkaar plakken 😆
Je maakt ze een klein beetje nat op bijv een nat doekje en dan plakken ze. Je kan er hele figuren mee bouwen dat deden mijn oudere kinderen maar voor die kleintjes is het makkelijk aan elkaar plakken al genoeg. En is gemaakt van maïszetmeel dus niet giftig
Oooo dit is leuk!! Dit doen ze ook wel op de opvang😍
Deze er ook bij gedaan, Vingerverf vindt ze niks aan haar handen misschien wil ze zo toch verven, 1 setje met verschillende soorten en het kost weer niks natuurlijk 🤦🏻♀️
Wij hebben net stickers geplakt (ik haal ze er af en geef ze aan en dochter plakt ze op papier) ook erg leuk, tuurlijk plakt ze alles bij elkaar en over elkaar maar dat is niet meer dan normaal op deze leeftijd. 😌
Ik houd het vooralsnog vooral bij stickers en stempels. Stempelen gaat inmiddels supergoed. Stickers plakt hij netjes op, maar hij vindt/gelooft ook dat stickers eeuwig herbruikbaar zijn. Er zwerven dus best wat niet meer plakkende stickertjes door het huis 😆
Tekenen heb ik vaker geprobeerd, maar na één lijntje is hij klaar. Verven vind ik teveel troep ben ik bang. Doe al ruim een jaar aan rapley eten en ik vind dat ik per dag al genoeg moet poetsen met al die maaltijden.