277 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op baby3opkomst

Deze knaltest had ik vier dagen voor mijn NOD met middagurine. Blijkbaar ho ...
Miss tweeling? Of ben je daar niet bang voor😅

3 jaar geleden

Reactie op mommytobe5

Miss tweeling? Of ben je daar niet bang voor😅
Daar durf ik nog niet over na te denken 🙈

3 jaar geleden

Reactie op baby3opkomst

Daar durf ik nog niet over na te denken 🙈
Oh ter aanvulling: ik had ook een heel flinke innestelingsbloeding, echt twee dagen een hoop oud bloed verloren. Wel een beetje bang dat het er twee zijn. Liever van niet 🙈

3 jaar geleden

3 jaar geleden

Zo blij! Was op mijn nod -1

3 jaar geleden

Hier ook 5+1🥰 Onderste test onder op de wc gedaan, gelijk erna na boven gegaan, deed het licht aan en het plusje stond er al! Zo blij, maar ook angstig dat het niet weer misgaat.. Paar dagen later de bovenste test gedaan..❤

3 jaar geleden

Mijn voorlopig laatste test fotootje. Heel blij na een MA en een bbz dat de testen nu prachtig oplopen! Vandaag NOD.

3 jaar geleden

Het streepje wordt steeds donkerder. Vandaag de dag dat ik 1 dag overtijd zou zijn. Toch maandag al achtergekomen. Zo dol gelukkig🥰

3 jaar geleden

Afgelopen donderdag getest

3 jaar geleden

Reactie op Blonk28

De test van Moedersvoormoeders van vanochtend! Binnen 10 seconden een mega ...
Oh leuk! Krijg je van moeders voor moeders ook een test? Ik start as dinsdag!

3 jaar geleden

Bovenste 1 dag voor NOD Onderste 2 dagen na NOD 🥰🥰

3 jaar geleden

Woensdag getest♡ vandaag 4+4

3 jaar geleden

Hi allemaal, gefeliciteerd! Hier na stoppen met de pil in september 2018, een lange tijd wachten, starten met IVF ICSI in maart en toen toch niet vanwege corona.. Nu onze eerste poging, eerste terugplaatsing! Echt een wonder ♡

3 jaar geleden

Vandaag voor de 2e x getest. Al na 4 maanden raak! Dik vet positief

3 jaar geleden

Wat denken jullie? Het streepje is zo licht... Me cyclus wisselt van de ene keer 28 dagen andere keer 30/31 dagen. De bovenste test is van vandaag (1-8) en de onderste van gister (31-7). Vandaag 1 dag overtijd als we uitgaan van 31 dagen.

3 jaar geleden

Yesssss op afgelopen dinsdag op NOD... zooo blij !! Ik ben nieuw hier op het forum dus moet nog even uitzoeken hoe alles werkt..

3 jaar geleden

Reactie op tweemamas

Wat denken jullie? Het streepje is zo licht... Me cyclus wisselt van de en ...
Ik zie toch echt een streepje! Over twee dagen weer een testje doen. Die van mij was voor de nod ook zo. Deze foto is van de test op de nod. Misschien maakt je lichaam ook wat later hcg aan! Maar voor nu voorzichtig gefeliciteerd 😘

3 jaar geleden

5 weken zwanger nu

3 jaar geleden

Reactie op CHG111518

Ik zie toch echt een streepje! Over twee dagen weer een testje doen. Die va ...
Hihi jaa dat gaan we doen☺️ Haha en voorzichtig bedankje terug!😋😘

3 jaar geleden

Reactie op tweemamas

Wat denken jullie? Het streepje is zo licht... Me cyclus wisselt van de en ...
Zo zagen mijn testen er ook uit op die dagen 😊 inmiddels vandaag 5 weken. Clearblue gaf van de week ook al 2-3 weken aan, terwijl ik 1-2 had verwacht vanwege de lichte streepjes. Zegt dus helemaal niks! Gefeliciteerd!