277 Reacties

3 jaar geleden

4 weekjes van nummer 2 :)

3 jaar geleden

4 weken en 4 dagen!

3 jaar geleden

Hoi! Nadat ik een coronatest had laten doen omdat ik zó moe was, last van mn keel en een beetje verkouden was die negatief. En toen ging er opeens een belletje van herkenning rinkelen. Die moeheid.. zou het? Getest 5 dagen voor NOD (in de middag, kon niet wachten tot de volgende ochtend haha) en ja hoor: een lichte streep! Nu nog even spannend en afwachten of het goed blijft gaan...

3 jaar geleden

Reactie op tweemamas

Wat denken jullie? Het streepje is zo licht... Me cyclus wisselt van de en ...
Inderdaad nog een keer testen. Misschien heb je een late innesteling gehad. Voor nu is hij positief, gefeliciteerd! Hopelijk loopt hij mooi op!

3 jaar geleden

7dagen na mijn eerste terugplaatsing in het IVF traject 💙💖🤞🏻

3 jaar geleden

Vandaag deze, doe nog 1x een CB-digitaal en dan stop ik!

3 jaar geleden

Dit maakt onze vakantie zo speciaal! Gister achter gekomen. Totaal niet verwacht en zo welkom🖤

3 jaar geleden

2 dagen voor NOD ❤️❤️❤️

3 jaar geleden

Nu 4, 4 weken!

3 jaar geleden

Met 4+1 in de middag getest. Binnen een paar seconden twee dikke strepen.

3 jaar geleden

7 dagen voor mijn nod

3 jaar geleden

Gister heb ik op dpo 11 positief getest! Best een knaller he? Ik ben nog wel wat voorzichtig, vorige maand ging het met 4 weken alsnog fout. Hopelijk blijft deze plakken, dit was onze 6e iui poging, hierna zouden we doorgaan voor ivf.

3 jaar geleden

Zojuist getest (vandaag NOD) maar ik vrees dat dit niet als streepje telt maar als ik hem anders in het licht houd zie ik hem wel...wat denken jullie?

3 jaar geleden

Reactie op p0cah0ntas

Zojuist getest (vandaag NOD) maar ik vrees dat dit niet als streepje telt m ...
Nee helaas. Ik zou het over een paar dagen nog eens proberen, anders de volgende ronde.

3 jaar geleden

Reactie op p0cah0ntas

Zojuist getest (vandaag NOD) maar ik vrees dat dit niet als streepje telt m ...
Ik zie wel een heel licht streepje. Maar als dit op je NOD is, is dit wel heel licht. Misschien 2 v 5 euro van Kruidvat halen? Die zijn betrouwbaar en gevoelig.

3 jaar geleden

Reactie op p0cah0ntas

Zojuist getest (vandaag NOD) maar ik vrees dat dit niet als streepje telt m ...
Wil je niet ontmoedigen, en zie een heeel licht streepje! Maar dezelfde test van mij was al veel duidelijk voor nod..

3 jaar geleden

🥰 Ik vermoed 5wk + 2dagen. Weet het niet precies ivm met vroege miskraam in juni.

3 jaar geleden

Reactie op p0cah0ntas

Zojuist getest (vandaag NOD) maar ik vrees dat dit niet als streepje telt m ...
Ik zie ook een streepje! Ik had op NOD een heel licht streepje maar is steeds donkerder geworden. Als je dinsdag en donderdag nog eens test zal die vast donkerder zijn!

3 jaar geleden

Gisteren bij 4+3 deze knaller. Begin april een miskraam gehad bij 9+2, na anderhalf jaar proberen. We zijn erg blij, maar toch ook erg spannend allemaal.

3 jaar geleden

Reactie op DEM89

Ik zie wel een heel licht streepje. Maar als dit op je NOD is, is dit wel h ...
Bedankt voor de tip! :) Kon het idd niet goed genoeg op de foto krijgen...