12 Reacties

10 maanden geleden

Ik heb geen ervaring maar ik zou zeggen doe waar je zelf goed bij voelt! Andere mensen hebben altijd meningen over elkaar. Als dit voor jullie zo prettig voelt is het toch meer dan prima❤️ Wees gelukkig

10 maanden geleden

Reactie op Sacha30

Ik heb geen ervaring maar ik zou zeggen doe waar je zelf goed bij voelt! An ...
Lieve opmerking , dankjewel. Ik weet niet wat het is dat ik me altijd zoveek aantrek van de mening van een ander. Ik hoor het ze nu al zeggen “ een kind hoort met vader en moeder te leven en niet om en om in een ander huis”

10 maanden geleden

Lieve opmerking , dankjewel. Ik weet niet wat het is dat ik me altijd zovee ...
Een kind hoort te leven in een omgeving met veel liefde ben ik van mening. En of dat nu alleen is of met een partner zou niet uit moeten maken.

10 maanden geleden

Reactie op Sacha30

Een kind hoort te leven in een omgeving met veel liefde ben ik van mening. ...
Ben ik met je eens

10 maanden geleden

Hoi hoi, ik werd zwanger met 3 maand een relatie met mijn vriend. We hebben altijd in een lat relatie gezeten daarna, ik ben doordeweeks in Amersfoort met onze dochter en in het weekend in goeree overflake, met zijn 3e. Vaak komt der vader ook nog een dagje doordeweeks bij ons. Mensen vinden het wel apart, zeker mensen die ik niet ken vinden het raar. Maar ik vind het beter zo, als ik samen had moeten wonen waren we vast geen stel meer. Omdat we niet dagelijks op elkaars lip zitten kunnen we elkaar beter luchten 🙈

10 maanden geleden

Reactie op Thari13

Hoi hoi, ik werd zwanger met 3 maand een relatie met mijn vriend. We hebben ...
Wauw wat mooi zeg dat dat zo goed voor jullie allemaal werkt. Hier is wel zo, dat we al 5 jaar samen zijn & 3 jaar samen wonen, ons zoontje is 2. Maar we denken bijde dat het beter is te gaan latten, ivm veel dingen. Alleen de stap er naartoe is zo lastig.

10 maanden geleden