7 Reacties

één jaar geleden

Hoi, Wij gaan het binnenkort proberen. Hij ligt nu wel onder de deken en dit gaat steeds beter, in een zomerslaapzak. Smiddags proberen we ook zonder. Omdat we in verwachting zijn van een 2e kindje wil ik, als zijn nieuwe kamer klaar is gaan proberen (eind februari denk ik). Bij ons op bed, doet hij namelijk wel zelf de deken over, dus misschien maakt dat het verschil. Een peuterbed met bijna een compleet hek is wel een pre voor ons, zodat hij zich nog wat geborgen voelt. Mocht het niet lukken staat het ledikant er snel genoeg weer.

één jaar geleden

Onze dochter wordt 11 april 2 jaar en slaapt al 3 maanden in een 90x200 bed met anti val randen. Helaas moeten we wel haar handje eventjes vasthouden en daarna is ze in slaap. Als ze wakker wordt, loopt ze naar de deur en staat ze dan te roepen bij de traphekje die wij hebben staan. Ze is sneller overgegaan naar een andere bed omdat wij binnenkort een baby verwachten

één jaar geleden

Wij hebben een bedhuisje 90x200 voor onze dochter word begin april 2. Gaat prima ligt er heerlijk en veilig in.

één jaar geleden

Reactie op Ilona-livia

Wij hebben een bedhuisje 90x200 voor onze dochter word begin april 2. Gaat ...
En dan onder dekbedje of in slaapzak ? Want bij ons schopt ie het dekbed weg of gooit het uit ledikant

één jaar geleden

Reactie op Hopgirl2000

Onze dochter wordt 11 april 2 jaar en slaapt al 3 maanden in een 90x200 bed ...
In een slaapzak of onder dekbedje? Want bij ons slaapt ie nu nog in ledikant maar met dekentje word niks, hij gooit deze eruit of trapt het van zich af.

één jaar geleden

Reactie op hallo26

In een slaapzak of onder dekbedje? Want bij ons slaapt ie nu nog in ledikan ...
Geen van beide. Onze dochter schopt de deken weg en wij plaatsen het terug als ze slaapt. We hebben een slaapzak geprobeerd maar daarin slaapt ze al helemaal niet.

één jaar geleden

Mijn kind van 4 past in een ledikant en slaapzak maat 92-110.. Hoe groot is je zoon dan?