17 Reacties
één jaar geleden
https://tussendromenenleven.be/2019/10/zelf-leertoren-maken-ikea-hack.html/
Wij hebben afgelopen week deze gemaakt en is echt een succes! Net zelf pizza’s met hem gemaakt en hij smeert zijn eigen broodjes. Het is 1 grote bende elke keer maar wel heel leuk want ik houd ervan om in de keuken te staan en nu kan hij me helpen 🥰
één jaar geleden
Wij hebben een triptrap kinderstoel en deze zet ik vaak omgedraaid bij het aanrecht maar alleen als ik er zelf naast sta want ze kan er inderdaad uit klimmen....
Ik zag laatst op tiktok een filmpje van een jongetje die de leertoren zelf naar het aanrecht schoof en dan in de wasbak ging zitten met de kraan aan 🤭
ze kunnen er dus ook mee aan de slag als je zelf even naar de wc bent ofzo 🤓
één jaar geleden
Reactie op Lelijke_heks
Wij hebben een triptrap kinderstoel en deze zet ik vaak omgedraaid bij het ...
Ah ja inderdaad, of het nou zo handig is als ze er zelf mee aan de slag kan weer ik ook niet zo goed 😂😂😂😂 trip trap idd wel een goede! Die hebben we toch al staan om t iniedergeval te proberen
één jaar geleden
Reactie op Anoukk98
Oh klinkt goed! Nog een aanrader voor welke jullie hebben?
https://www.bol.com/nl/nl/p/minera-naturel-learning-tower-keukentoren-keukenhulp-leertoren-montessori-opstapje-antislip-opstapje-kindertrap-leertoren-peuters-leer-toren-naturel-learning-tower/9300000045698199/
één jaar geleden
Wij hebben ook een leertoren voor onze dochter. Denk nu al zo'n half jaar in gebruik. Ze schuift hem inderdaad zelf naar waar ze hem hebben wil en doet dat ook als ik niet in de keuken ben dus het is wel even opletten wat je op het aanrecht laat liggen. En ja ze klimt soms ook op het aanrecht maar het is sowieso een klimgeit overal op. Maar toch zijn wij er heel blij mee!
één jaar geleden
Ja, onze dame heeft wel geprobeerd op het aanrecht te klimmen. Maar wij zijn er altijd bij met koken uiteraard, dus dat zie ik niet als een probleem. Wij hebben de ikea-hack, die neemt niet veel ruimte in.
één jaar geleden
Hier ook een succes! Het plankje komt redelijk laag, dus op het aanrecht klimmen vraagt toch enige moeite en dan ben je er snel genoeg bij om hem tegen te houden.
Nadeel: onze dochter schuift de toren nu zelf overal rond om bij alle kasten te kunnen..