14 Reacties
2 jaar geleden
Inmiddels zwanger, maar in de tussentijd (6 cyclussen) ook wel veranderingen gezien. Ik was sowieso nog erg onregelmatig (22-32 dagen) ivm borstvoeding waar ik normaal exact 28 dagen was. Ook veel meer bloed. Ik gebruik cups en met de grote maat moet ik op zware dagen echt om de 3 uur legen. Heb ook mega erge pms klachten opeens, zo erg dat ik het depressief zou kunnen noemen.
2 jaar geleden
Mijn cyclus is ook totaal veranderd. De menstruatie is veel erger. De eerste twee dagen zo heftig dat ik altijd een nare druk ervaar daar beneden, pcm slik en het liefste geen afspraken maak en lekker thuis blijf. Voorheen had ik er amper last van!
Voorheen ook erg onregelmatig en een cyclus van tussen de 30 en 40 dagen. Nu stipt 27 dagen. Dat is dan iets positief.
2 jaar geleden
Ik heb ook meer klachten dan voor de zwangerschappen. Voorheen was ik 1 van de gelukkige die weinig klachten had, alleen krampen (en vreetbuien haha). Maar nu heb ik dagen van te voren hoofdpijn, ben ik de hele dag misselijk en prikkelbaar. Ik ben na de bevalling gewoon weer aan de pil gegaan maar ik ben bang dat deze verandering blijvend is
2 jaar geleden
Ik heb juist minder klachten dan voor de zwangerschap voorheen moest ik echt direct een aleve feminax nemen lag dubbel van de pijn... en nu... helemaal 3x niks aan de hand milde kramp en verder niks, niet dat ik de pijn mis ofzo hoor maar wel heel apart dat het per persoon zo verschild
2 jaar geleden
Yes! Meer bloed en krampen + hoofdpijn. Met name dat laatste os helemaal nieuw voor mij. En oja, paar dagen last van onderrug ook. Bah! 😫
2 jaar geleden
Ik gebruik geen pil en mijn menstruatie is echt ontzettend heftig. Ik verlies enorm veel bloed de eerste dag. Echt niet grappig. Nu zwanger van de tweede. Heel benieuwd hoe het nadien ontwikkelt. 🫣
2 jaar geleden
Ik heb de dag voor ik ongesteld word een enorm opgeblazen buik, dat had ik voor mijn zwangerschap nooit. En mijn cyclus duurt nu 30 ipv 35 dagen. En de menstruatie stopt halverwege en na een dag zonder bloed zet het weer door.