6 Reacties

2 jaar geleden

Ik denk meteen aan buikgriep oid. Even contact opnemen met de huisarts voor de zekerheid.

2 jaar geleden

Ik merk dit ook bij mijn dochter sinds een paar dagen. Ik heb het idee dat ze last heeft van doorkomende tandjes en ze zit momenteel ook in de 7e sprong. Misschien is dit ook bij jou het geval?

2 jaar geleden

Ik volg even hier hetzelfde

2 jaar geleden

Nou wat toevallig, hier dus precies hetzelfde! Geen vaste voeding willen eten en amper water drinken. Als ik dan toch wat vaste voeding geef zoals banaan of stukje brood dan geeft ze meteen flink over. Minder plasluiers en de opa’s en oma’s zeggen ook even laten checken maar ik maak mij ook niet zo een zorgen. Ik lees even mee naar tips. Zelf heb ik net ors gemaakt en wat gegeven.

2 jaar geleden

Ik zou toch even huisarts contacteren, kan iets on derliggend zijn, onze zoon had lichte koorts en was huilerig,moe en dronk ook enkel nog fles, dachten ook tandjes bleek uiteindelijk een oorontsteking te zijn. Beter een keer te veel dan te weinig gaan

2 jaar geleden

Reactie op Levi2021

Ik zou toch even huisarts contacteren, kan iets on derliggend zijn, onze zo ...
Uit eindelijk was het niks. Ook niet gegaan. Is al een "oud" beticht. Bedankt voor je reactie iig!