Hallo mama's!
Onze man van bijna 16 maanden slaapt nog 2x. Rond 9:00 en dan weer rond 14:00.
Hij slaapt ook nog echt..
Soms vraag ik me af hoe en wanneer we naar 1 slaapje over gaan/moeten??
Zijn er nog meer veel slapers met dezelfde leeftijd?
Liefs xxx
(Foto voor de leuk ^^ )
Hier ook hoor. Net 16 maanden geworden. Powernapje om 9u-9u30 van halfuurtje en dan dikke dut van 13u tot 14u30-15u. Ze heeft dat echt nog nodig, anders is ze hoogst onaangenaam..
Als het werkt zo, niks aan de hand lijkt me. Hij zal het zelf aangeven als hij toe is aan 1 slaapje. Hier, 16 maanden, beetje in de overgangsfase. Soms is 1 slaapje voldoende, maar soms merk ik echt dat nog meer nodig is en daar geven we dan ook de ruimte voor.
Hier ook nog 2 nodig al denkt onze dreumes daar anders over. Met 1 is hij niet te genieten dat red hij gewoon nog niet. De 2e bieden we wel altijd aan. De ene keer gaat dat heel goed de andere keer is het brullen en lukt het niet.
Overigens is die van ons 15,5 maand.
Dat merk je aan dat ze of het tweede slaapje weigeren, of savonds super laat in slaap vallen. Maar vaak zit er nog een periode tussen van de ene dag 1 en andere dag nog 2 slaapjes.
Hier is de kleine man van 6 april en zit nu tussen 1 en 2 slaapjes in. Soms heeft ie aan 1 lang slaapje van 2,5h genoeg en anders slaapt hij 1x 1,5h en 1x 1h.