56 Reacties

Mijn zoontje die tijgert , gaat zelf zitten, trekt zich op …. Maar kruipen doet hij niet. Hij vind tijgeren veel sneller gaan denk😜 ieder kind op zijn eigen manier, komt vanzelf!

2 jaar geleden

Hier zo! Hij tijgert wel

2 jaar geleden

Hier een kindje van eind maart en hij tijgert wel, kruipen niet, gaat ook nog niet zelfstandig zitten en ook nog niet optrekken aan iets.. Tijgeren ging echt van het één op het andere moment. Ze doen het allemaal op hun eigen tempo, zolang ze goed eten drinken en vrolijk zijn moet je je vooral niet druk maken maar genieten!

2 jaar geleden

Onze dochter ook nog niet hoor! Zelfs niet tijgeren 😅

2 jaar geleden

Mijn dochtertje kruipt nog niet, tijgert ook niet.. Ze probeert het sinds gisteren wel om te kruipen maar ze komt nog niet vooruit Ze denkt wel al te kunnen lopen maar dat is ook nog geen succes alleen😂😂. Mijn oudste kroop ook nooit en liep met 12 maanden los dus wie weet slaat ze het over

2 jaar geleden

Ja hier ook nog geen tekenen van tijgeren of kruipen.. vind op zijn buik liggen ook dikke ellende. Wil heel de tijd recht staan en rondstappen aan de hand.. 🙄

2 jaar geleden

Meneer zit hier als een prins maar dat is het verder doet hij nog niks

2 jaar geleden

Ja hoor! Hier sinds een weekje ineens aan het tijgeren en probeert nu wel steeds op de knietjes te gaan zitten. Wij hebben wel een kinderfysio aan huis gehad die tips heeft gegeven. Na dat een paar dagen geoefend te hebben begon die te tijgeren

2 jaar geleden

Hier ook niets ... Zit het liefst neer. Hij draait wel om zijn as als hij zit en geraakt zo wat vooruit en achteruit. Maar op zijn buik liggen is een drama, dus ik denk dat we daar niet veel verder mee geraken. Sinds eergisteren wil hij staan als wij hem vastpakken, dus da's leuk :)

2 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Ja hoor! Hier sinds een weekje ineens aan het tijgeren en probeert nu wel s ...
Mag ik vragen of je die tips wil delen? Ben hier wel nieuwsgierig naar, dan kunnen we dit weekend oefenen haha 🙈

2 jaar geleden

Bedankt iedereen voor de geruststellende reacties! Idd alles op hun eigen tempo, nu mss best nog even genieten dat we het huis nog niet volledig baby proof moeten maken voor kruipertjes en nieuwsgierige vingertjes 😉

2 jaar geleden

Ook mijn dochter kruipt nog niet. Ze tijgert wel en is gisteren voor het eerst uit zichzelf gaan zitten.☺️

2 jaar geleden

Onze zoon ook nog niet!! Komt goed!

2 jaar geleden

Reactie op Helloo

Mag ik vragen of je die tips wil delen? Ben hier wel nieuwsgierig naar, dan ...
Oh dat is echt heel moeilijk uitleggen 😂 Heb gekeken of ik er een filmpje van kan vinden maar die kan ik zo niet vinden.. Ik zal een poging doen.. - op de grond zitten met je kindje met je benen wijd (zijn rug naar jou buik toe) - speeltje naast je been leggen - hij zou het speeltje dan willen pakken en moet daardoor op zij draaien waardoor die automatisch deels op zijn knieën komt, dan help je hem op zijn knieën door hem tegen te houden met je handen.. Pff belabberde uitleg.. maar anders kan ik het niet omschrijven 😆😆

2 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Oh dat is echt heel moeilijk uitleggen 😂 Heb gekeken of ik er een filmpje ...
Vind ik goed uitgelegd hoor, ik kan er mij alleszins iets bij voorstellen en ga het eens proberen!

2 jaar geleden

Mijn kleine dame is van 28 april. Ze tijgert al tijdje en begint nu net sinds paar dagen te kruipen. Dus komt vanzelf!

2 jaar geleden

Mijn tweeling is van 24 maart. De ene staat zelf recht en kruipt het hele huis door. De ander ligt op de buik en tijgert achteruit🙈 verschil kan niet groter zijn,…komt vanzelf wel

2 jaar geleden

Mijn zoontje van begin april tijgerkruipt 🤣 ene helft van het lijf kruipt andere tijgert. En dat tegelijkertijd. Hij begint zich sinds deze week echt bewust op beide knietjes omhoog te duwen, maar lopen zal nog wel even duren. Collega heeft een dochtertje van 14 maanden, die begint nu met staan. Dus geen zorgen hoor 😊

2 jaar geleden

Reactie op hanneke84-24

Mijn tweeling is van 24 maart. De ene staat zelf recht en kruipt het hele h ...
Hahaha onze tweeling exact t zelfde! Misschien ook verschil omdat het een jongen en een meisje is? Vind t opzich nu wel prima anders hadden we er achter 2 aan moeten hollen🤣

2 jaar geleden

Reactie op Amanda-

Hahaha onze tweeling exact t zelfde! Misschien ook verschil omdat het een j ...
Hahaha nee 2 meisjes hier🙈