49 Reacties

2 jaar geleden

Ons zoontje ook nog niet. Wel langs tafels en zo, niet los. Komt binnenkort wel een keer. Dat hoeft hij met 15 maanden nog niet te kunnen.

2 jaar geleden

Gisteren reageerde ik nog op deze topic en vandaag heeft meneer uit het niets z'n eerste stapjes gezet. Super trots natuurlijk, maar zo zie je maar dat kindjes het proberen zodra ze er zelf klaar voor zijn 🥰

2 jaar geleden

Bij ons was het ook zo en nu sinds 3 dagen loopt ze alleen, het kan echt heel snel gaan 😊. Voordien ook altijd met de loopkar of aan handje. Niet mee inzitten hoor.

2 jaar geleden

Mijn dochter van 15,5 maand staat los en zet net haar eerste stapjes langs de tafel.. Dus niet ongerust maken hoor!

2 jaar geleden

Ons zoontje loopt ook nog niet zelfstandig, wel aan twee handen of als hij zich kan vasthouden. Ik maak me geen zorgen want blijkbaar was ik ook pas 18 maanden als ik zelfstandig liep

2 jaar geleden

Hier een meisje van bijna 14 maanden en ze loopt ook nog niet alleen los hoor, komt allemaal vanzelf en lekker op haar eigen tempo 🌸

2 jaar geleden

Zou me niet druk maken lieve mama! Ons zoontje is 16 maanden en loopt ook nog niet helemaal los. Wel soms paar stapjes. Op t consultatiebureau gaven ze aan dat dit echt niet erg is. Elk kindje ontwikkeld zich op z’n eigen manier. Geniet er nog maar even van dat hij niet loopt! 😂

2 jaar geleden

Hier een meisje ook bijna 15 maanden. Loopt aan 1 handje, langs meubels, steekt over naar ander meubel e.d. Ze heeft ook een paar keer kleine stukjes los gelopen, maar kruipen vindt ze sneller en makkelijker.. heb t idee dat ze nog wat meer vertrouwen moet krijgen zodat ze zeker weet dat ze het kan. Prima, komt vanzelf wel! En zoals ik hieronder heb gelezen, zijn er veel meer kindjes die precies hetzelfde hebben! Mensen weten soms niet waar ze t over hebben joh, dus laat je niet onzeker maken😁

2 jaar geleden

Maak je niet druk hoor om wat anderen zeggen en vinden!! Mijn broertje liep pas toen hij 2 was en zijn dochtertje ook pas toen ze 2 was 😂😂😂. Ze vonden billenschuiven gewoon heel fijn 🤣🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Bijna 16 maanden en staat alleen tegen tafel aan. Lopen echt nog niet.Ik maak me niet druk. Komt goed!

2 jaar geleden

Zijn er inmiddels kindjes die zijn begonnen met lopen?🙈 mijn zoontje gaat wel steeds stabieler aan de hand lopen maar verder heeft hij er nog niet echt zin in, dus nog even geduld hebben😂

2 jaar geleden

Onze dochter rent aan de hand (2 vingers meestal zelfs maar) al een paar maanden nu en loopt achteruit etc aan de hand 🙃 maar in zelfstandig lopen heeft ze echt geen zin in nog lijkt het haha.. komt vanzelf wel!

2 jaar geleden

Helaas hier nog steeds niet lopen. Ze zet wel stapjes als ik haar onder de okseltjes vast houdt maar verder nog niets. Ook niet achter een wagentje. Ze kan ook zich zelf nog niet optrekken naar staan 😅 16,5maand nu.

2 jaar geleden

Reactie op sltr.1992

Zijn er inmiddels kindjes die zijn begonnen met lopen?🙈 mijn zoontje gaat ...
Haha nee hier is kruipen nog steeds favoriet. Achter z’n loopwagen rent die letterlijk de kamer door 😂

2 jaar geleden

Hier inmiddels al een loper. 1 september 16 maandjes 😊

2 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Haha nee hier is kruipen nog steeds favoriet. Achter z’n loopwagen rent die ...
Haha hier hetzelfde. Lijkt alsof ze het spannend vindt want zolang je der vast hebt blijft ze staan. Gisteren geprobeerd om haar bij der kraag vast te houden. Toen bleef ze staan ook toen ik los liet 😁.

2 jaar geleden

Reactie op eef_xx

Haha hier hetzelfde. Lijkt alsof ze het spannend vindt want zolang je der v ...
Hahah ahhh jaa! Hier kan hij het prima. Af en toe zet die stapjes los, los staan doet die ook dagelijks… maar nee hoor kruipen gaat veel sneller 😂

2 jaar geleden

Mijn dochter loopt als een malle aan 1 hand maar zodra je haar loslaat gaat ze door haar knieën. Ze vindt het denk ik te spannend ofzo..

2 jaar geleden

Hier enkel met hulp, nog niet zelfstandig, maak me ook geen zorgen, hij heeft nog tijd

2 jaar geleden

Hier oefenen we weleens en dan zet hij soms 1 stapje. Hij heeft pas achter een kruiwagentje gelopen dat ontzettend wankel is en nul houvast biedt. Maar het gaat hem dus echt om het idee van houvast, want daar kon hij prima achter lopen!