49 Reacties
2 jaar geleden
Ons zoontje ook nog niet. Wel langs tafels en zo, niet los. Komt binnenkort wel een keer. Dat hoeft hij met 15 maanden nog niet te kunnen.
2 jaar geleden
Gisteren reageerde ik nog op deze topic en vandaag heeft meneer uit het niets z'n eerste stapjes gezet. Super trots natuurlijk, maar zo zie je maar dat kindjes het proberen zodra ze er zelf klaar voor zijn 🥰
2 jaar geleden
Mijn dochter van 15,5 maand staat los en zet net haar eerste stapjes langs de tafel.. Dus niet ongerust maken hoor!
2 jaar geleden
Hier een meisje van bijna 14 maanden en ze loopt ook nog niet alleen los hoor, komt allemaal vanzelf en lekker op haar eigen tempo 🌸
2 jaar geleden
Zou me niet druk maken lieve mama! Ons zoontje is 16 maanden en loopt ook nog niet helemaal los. Wel soms paar stapjes. Op t consultatiebureau gaven ze aan dat dit echt niet erg is. Elk kindje ontwikkeld zich op z’n eigen manier. Geniet er nog maar even van dat hij niet loopt! 😂
2 jaar geleden
Hier een meisje ook bijna 15 maanden. Loopt aan 1 handje, langs meubels, steekt over naar ander meubel e.d. Ze heeft ook een paar keer kleine stukjes los gelopen, maar kruipen vindt ze sneller en makkelijker.. heb t idee dat ze nog wat meer vertrouwen moet krijgen zodat ze zeker weet dat ze het kan. Prima, komt vanzelf wel! En zoals ik hieronder heb gelezen, zijn er veel meer kindjes die precies hetzelfde hebben! Mensen weten soms niet waar ze t over hebben joh, dus laat je niet onzeker maken😁
2 jaar geleden
Helaas hier nog steeds niet lopen. Ze zet wel stapjes als ik haar onder de okseltjes vast houdt maar verder nog niets. Ook niet achter een wagentje. Ze kan ook zich zelf nog niet optrekken naar staan 😅
16,5maand nu.
2 jaar geleden
Reactie op Sarah93
Haha nee hier is kruipen nog steeds favoriet. Achter z’n loopwagen rent die ...
Haha hier hetzelfde. Lijkt alsof ze het spannend vindt want zolang je der vast hebt blijft ze staan. Gisteren geprobeerd om haar bij der kraag vast te houden. Toen bleef ze staan ook toen ik los liet 😁.