16 Reacties

2 jaar geleden

Ik vind het een nutteloos iets. Ze draagt hier ook al weeeken geen rompers meer. Gewoon een broek over haar pamper en klaar.

2 jaar geleden

Aldi had een tijdje geleden hele fijne onderbroeken en hempjes geen idee hoe duur ze waren of dat ze ze nog hebben? Maar denk ook wel zo richting de 3 voor 10 euro?

2 jaar geleden

Heb voor mn zoontje boxers en hemdjes gehaald bij de zeeman, werd de rompers ook helemaal zat😂

2 jaar geleden

Heb voor mn zoontje boxers en hemdjes gehaald bij de zeeman, werd de romper ...
Is de kwaliteit een beetje oke? Ik had online gekeken maar begon van bij 110, ze hebben dus ook kleinere maatjes?

2 jaar geleden

Reactie op Corinaal

Is de kwaliteit een beetje oke? Ik had online gekeken maar begon van bij 11 ...
Jaa! Niks mis mee vind ik! Heb boxers en hemdjes vanaf maat 92. Hij heeft normaal gesproken 80/86 maar het zit gewoon goed!

2 jaar geleden

Bedankt! 🥰

2 jaar geleden

Ik heb ze ook bij de zeeman gehaald. Of ik gebruik rompertje meteen als shirtje of ren onderbroekkie met los n shirtje eroverheen 😁

2 jaar geleden

Reactie op Sharonnnn

Ik heb ze ook bij de zeeman gehaald. Of ik gebruik rompertje meteen als shi ...
Thx!

2 jaar geleden

Nog ff een tip voor degenen die maat 86/92 zoeken. De Hema prijst deze regelmatig af, omdat het blijkbaar minder verkocht wordt. Supervoordelig als het de helft scheelt.

2 jaar geleden

Nog ff een tip voor degenen die maat 86/92 zoeken. De Hema prijst deze rege ...
Dat is een hele goede! Dan ga ik t maar eens dagelijks in de gaten houden thx!

2 jaar geleden

Bij c&a 2 setjes gehaald van 3 boxers en 2hemdjes in de sale haha op de groei in maatje 92 sinds ik ze heb geen romper meer gebruikt 🤣

2 jaar geleden

Ja hoor, vanaf 13 maanden al. Vind die rompertjes helemaal niks meer, ook metndie warmte is een boxershort veel handiger. Ze hebben heel leuk ondergoed bij de zeeman voor die kleintjes

2 jaar geleden

Ik koop het bij Zara. Wel prijzig ook. Maar hier krijgt ze momenteel geen hemden aan ivm hitte. Dus die heb ik nog niet gekocht ook.

2 jaar geleden

Ik heb van zeeman de boxershorts van €0.99 pst en die vind ik prima qua kwaliteit zeker nu in de zomer hij vertoeft met het warme weer alleen in zijn ondergoed thuis. En het ondergoed blijft mooi.

2 jaar geleden

Reactie op Corinaal

Dat is een hele goede! Dan ga ik t maar eens dagelijks in de gaten houden t ...
Hingen ook grotere maten tussen nu zag ik. In de winkel, online geen idee.

2 jaar geleden

Ik denk dat ik ondergoed ga introduceren bij de potjestraining. Onderbroekje ipv luier.