18 Reacties

één jaar geleden

Hier nog steeds lekker rompers, maar idd vooral omdat t nog zo koud is.. als t straks zomer wordt ga ik wel voor boxershortjes en hempjes kijken!
Ik heb een combi van rompers en ondergoed. Vind het zelf gewoon te schattig staan zo’n boxershort en hemdje 😂

één jaar geleden

Hier nog rompers want bijna alle merken ondergoed gaan vanaf maat 86 en ze zit nog in maat 80 nu. Als ze zindelijk is gaan we over op ondergoed. Ik hoop dat dat over een maandje is... want we starten in de voorjaarsvakantie met De Pot Op.

één jaar geleden

Hier nu rompertjes in maatje 86. Nog lekker knus in de winter. Verwacht dat hij er uit gegroeid is tegen april als hij 2 wordt. Heb net een setje boxershortjes en hemdjes gekocht in de volgende maat. Is toch makkelijker als ze af en toe op een potje beginnen gaan (ook al dragen ze nog even een pamper). Het wordt dan toch ook goed weer. En aangezien hij ook meer en meer "zelf" wil beginnen doen :-)

één jaar geleden

Hier groeide ze uit haar rompers dus heb vorige maand allemaal onderbroekjes en hemden gekocht. Het is zo schattig

één jaar geleden

Wij hebben al een poosje onderbroekje en een hemd. Ik vind het ook wel ideaal. Stapt er zo in.

één jaar geleden

Na rompers 86 zijn we sinds kort over naar boxers en hemdjes voor onze zoon. Ik vind het eerlijk gezegd echt veel makkelijker werken. Hij draagt al langere tijd luierbroekjes, dus veel makkelijker verschonen nu (wilt vaak ook niet liggen en die knoopjes van de rompers dichtmaken was altijd op een creatieve manier voor elkaar krijgen zeg maar 😅). Ook is hij sinds een aantal weken al geïnteresseerd in het potje, al doet hij daar nog niks op.. wel er naast🙈, maar ook daar is het dus makkelijk mee, hij kan zijn onderbroek/luier zelf uit doen.😊

één jaar geleden

Hebben jullie tips voor fijne onderbroekjes en hemden? 😁

één jaar geleden

Reactie op Sarah93

Zeeman !! Onze zoon heeft deze al een hele tijd.... vanaf dat hij anderhalf was al. Zijn in diverse maten. En lekker elastiek, dus past een hele tijd

één jaar geleden

Reactie op Sarah93

Die van de Hema gaan snel stuk. Zeeman blijft lang mooi

één jaar geleden

Reactie op Illbethereforyou

Van Hema gaan de broekjes snel stuk inderdaad..! ☹️ Wij gaan die van Name it testen nu, heb ik ook vaak de kleding van en dat is goede kwaliteit, hopelijk het ondergoed dus ook 😬

één jaar geleden

Reactie op hallo26

Zeeman !! Onze zoon heeft deze al een hele tijd.... vanaf dat hij anderhalf ...
Hoe valt de zeeman qua maat? Ik zie namelijk dat je 92 hebt of gelijk 98/104..

één jaar geleden

Dan ga ik toch maar shoppen voor ondergoed 😄 Iemand ervaring met h&m?

één jaar geleden

Reactie op Sarah93

Hoe valt de zeeman qua maat? Ik zie namelijk dat je 92 hebt of gelijk 98/10 ...
Zeeman valt mooi, en omdat het elastiek sterk is en goed rekt, past het al vrij snel, en ook heel lang. En blijft mooi en gaat niet snel stuk (tot nu toe zelf nog niks stuk gehad) en de prijzen zijn ook top! Niet duur.... en er past prima een pamper/luier onder. Ziet er ook zo schattig uit 😍 en vind het zelf heel praktisch ook, als je een romper hebt die nat is dan moet alles uit. Als je ze ondergoed aan doet, dan hoef je alleen onderbroek te wisselen.

één jaar geleden

Reactie op Sarah93

Zeeman en c&a bevallen hier ontzettend goed

één jaar geleden

Als ze zindelijk worden/zijn. Vanaf 1,5 jaar ongeveer. Hema heeft maat 80/86. Rompers zijn sowieso nog handig voor de nachten, die gaan tot maat 98/104. Wij hebben beide!

één jaar geleden

Reactie op Illbethereforyou

Huh, de meisjes boxers hier gaan al 2 rondes mee.. wassen op 60 (geen droger)

één jaar geleden

Huh, de meisjes boxers hier gaan al 2 rondes mee.. wassen op 60 (geen droge ...
Ik heb twee hema onderbroeken en beide ravelen ze aan de elastieken boord na 1x wassen. Kan toeval zijn natuurlijk, maar dit is mijn ervaring. Ik stop ze ook niet in de droger. Die van de zeeman doen dat tot nu toe nog niet 🤷‍♀️