9 Reacties

2 jaar geleden

Zo snel gaat het niet. Mijn meid is precies hetzelfde qua lengte en gewicht. Het is een fase helaas. ♡

2 jaar geleden

Wat fijn dat hij normaal zo'n goede eter is! Ik snap heel goed dat je je zorgen maakt als dat zo plotsklaps veranderd, helemaal als hij niet zo veel "reserves" heeft. Hoe gedraagt hij zich nu verder aan tafel?

2 jaar geleden

Wat fijn dat hij normaal zo'n goede eter is! Ik snap heel goed dat je je zo ...
Lastig, huilen. Wil niet in zijn stoel zitten.

2 jaar geleden

Reactie op Mouch

Lastig, huilen. Wil niet in zijn stoel zitten.
Och arm ventje ☹️ Verder is hij gewoon vrolijk en speels als hij niet aan tafel moet? Krijgt hij de fles op een andere plek?

2 jaar geleden

Misschien helpt er om er tijdens het spelen wat hapjes ik te krijgen? Dat wil hier nog wel eens helpen als hij niet wil zitten en krijgt hij toch wat binnen ;)

2 jaar geleden

Reactie op Baby2023april

Misschien helpt er om er tijdens het spelen wat hapjes ik te krijgen? Dat w ...
Oh, ga ik eens proberen

2 jaar geleden

Ik heb altijd gezegd GEEN scherm tijd maaaar tsja nood brengt wet zullen we maar zeggen. In uiterste gevallen zet ik NPO Zappelin op beestenbende, zandkasteel, Jouma zijn hier favoriet en het is alsof zijn brein dan 15 minuten lang op de automatische piloot gaat zijn mond blijft open gaan daarna is het wel voorbij want hij kan niet goed stil zitten 🤪

2 jaar geleden

Ja hier ook een dochter die ineens niet meer aan tafel wilt zitten en dus uit haar stoel klimt zelf met gordeltje krijgt ze het voor elkaar. Een paar hapjes en dan wilt ze niet meer en gaat ze klimmen. Ook hier weinig reserves

2 jaar geleden

Was hier ook ineens 2 weken, maar lijkt terug naar normale altijd honger en alles eten gelukkig! Hier ook weinig reserves, maar ik bied vooral geen ander eten aan en we proberen elk trucje om er iets in te krijgen. Als dat niet werkt dan wacht hij tot de volgende maaltijd