8 Reacties

4 jaar geleden

Nog niet eerder van gehoord inderdaad...

4 jaar geleden

Ik weet wel doordat je hormonen verandere je luchtje ook kan veranderen maar nooit gehoord dat het niet mag.

4 jaar geleden

Dit heb ik ook nog nooit eerder gehoord. Ik heb wel gelezen dat je het na de bevalling het beste kunt mijden. Zodat de baby aan jouw lichaamsgeur kan wennen en dat niet verstoord wordt door parfum

4 jaar geleden

Reactie op gw89

Dit heb ik ook nog nooit eerder gehoord. Ik heb wel gelezen dat je het na d ...
Ja ik had gelezen dat je kinderen onvruchtbaar er van kunnen worden en dat als je een zoon krijgt dat ze snellen teelbalkanker kunnen krijgen als je parfum draagt..

4 jaar geleden

In het boek het zwangerschapshandboek staat dat kwalitatieve parfums meestal geen probleem vormen. Het zijn goedkope parfums waarin vaak Nog ongezonde stoffen zitten... en die worden dus sterk afgeraden. Kwaliteit spuiten dus ;-) en ik ga denk ik wel wat minderen of minder proberen inademen na het spuiten.

4 jaar geleden

Reactie op grlpwr

In het boek het zwangerschapshandboek staat dat kwalitatieve parfums meesta ...
Haha heb altijd wel gewoon kwaliteit parfum dus dat scheelt haha 😂 maar ik doe idd nu niet elke dag meer een luchtje op en anders spuit ik maar 1x

4 jaar geleden

Het gaat om de geur van jou huid, dat die door jou baby bij de geboorte direct herkent word als ‘mama’ wanneer je borstvoeding geeft is dit zeker belangrijk, daarom wordt parfum en geparfumeerde douchegel/bodylotion afgeraden. Dus al een tijdje voor je bevalt stoppen met gebruiken zodat het helemaal kan verdwijnen, want de geur blijft langer in je huid dan jij zelf kunt ruiken, heel belangrijk zodat je baby bij de geboorte direct echt de natuurlijke eigen geur van mama ruikt.