19 Reacties
5 jaar geleden
Dat past perfect. Ik vind het echt heel leuk klinken achter elkaar. Ik kan ook niets bedenken waarmee ze gepest zou worden
5 jaar geleden
Reactie op Umanski
Heb beetje schrik voor de associatie Noorden, vrieskou in het Noorden... Di ...
Bedenk dat er door de jaren heel veel veranderd dat een naam die je nu leuk en mooi vind (inclusief achternaam) later weer iets kan zijn.
Noor vind ik een mooie naam en de combi de Vries is niks mis mee.
5 jaar geleden
Reactie op Umanski
Heb beetje schrik voor de associatie Noorden, vrieskou in het Noorden... Di ...
Dat zou kunnen natuurlijk, maar is dat erg? Moedig haar aan te gaan schaatsen en dan is het een erg toepasselijke associatie. 😁
Ons zoontje heet van zijn achternaam O'Shea en zijn voorletter is S. Pas toen hij die naam al had kwamen we erachter dat je hier SOS van kan maken. Tja, zou kunnen dat 1 van de kinderen in zijn klas daar op een gegeven moment achter komt. Niks meer aan te doen. Maar hoe erg is het eigenlijk?
Als jullie het een mooie naam vinden gewoon doen. Er zijn veel ergere associaties te bedenken, waar je als ouder misschien helemaal nooit aan zou denken. Mijn zus heet Herma. Toen kinderen haar wilden uitjouwen omdat ze er niet helemaal bij hoorde, bedacht iemand dat sperma daar op rijmt. Dat was even heel vervelend, maar ook dat is weer overgegaan.
Wat iemand anders ook al zei, als ze willen pesten vinden ze altijd wel wat. Dus maak je er maar niet druk over. 😊 Noor is een mooie naam. Zal ze later vast wel blij mee zijn.
5 jaar geleden
Noor is prachtig, ook bij de achternaam. Ik denk meteen aan de betekenis: licht (van God). Wij zijn islamitisch en als wij een meisje zouden krijgen stond deze zeker in de top 3 😁💙
5 jaar geleden
De voornaam en achternaam passen prima bij elkaar.
Wel is het met een achternaam als De Vries lastig om een unieke naam te vinden. Op Facebook vind je bijvoorbeeld al 6 dames die Noor de Vries heten.
Als je dat niet erg vindt of je daar al bij neergelegd hebt zou ik ervoor gaan.
5 jaar geleden
Een vriendin van mij heet Nora de Vries
Dus bijna Noor😊 kan dus prima niks mis mee..💕