23 Reacties
één jaar geleden
Pff deze fase is hier nu ook aangebroken. Wat een drama.. de hele dag door driftbuien. Ze zegt op alles nee, maar wilt het dan uiteindelijk toch. Ze wilt niet getroost worden, maar steekt wel haar armpjes uit voor een knuffel en als ik dan dichtbij kom dan wordt ze helemaal wild.
Krijsen tot kokhalzen toe. Moet zeggen dat ik nog echt bekend was met driftbuien en nu sinds 2 weken is het aan 😅😅
Ze is van 11 april. Ze maakt grote ontwikkelingen door betreft spraak maar ook lopen want dat kan ze pas sinds 3 weken. Alsof alles nu tegelijkertijd komt haha.
Inderdaad geduld is een schone zaak nu
één jaar geleden
Afgelopen vrijdag hadden we het overgangsgesrek op de opvang, van alles besproken, heel interessant.
Maar een groot punt waren wel haar driftbuien 😅🥲 zelfs bij hen wisten ze niet zo goed hoe ze er mee om moesten gaan. Ze blijft er compleet in hangen, negeren e.d. werkt dan ook niet, ze gaat eeuwig door. Dus heeft echt hulp nodig van ons volwassenen om eruit te komen. Weet nog niet wat ze met haar emoties moet.
Nou ja, ergens heeft het mij en mijn man wel geholpen, het ligt niet aan ons, we zijn iig niet de enigen, wat we deden was waarschijnlijk wel goed, en dochter heeft het gewoon echt moeilijk.
Het wisselt hier echt per dag, als we veel uit huis zijn of veel aandacht aan haar geven, gaat het meestal beter. Als ze moe is of honger heeft is het het meeste drama. Knuffelen helpt gelukkig bijna altijd wel om haar er een beetje uit te krijgen. Maar soms heb je dan 2 seconden later alweer de volgende driftbui.
Maar goed, we gaan dóór, alles is een fase, alles gaat voorbij, hoe meer ze begrijpt en kan vertellen hoe beter het wordt ☺️ gaan we vanuit.