6 Reacties
één jaar geleden
Hier sinds kort een nachtlampje en de deur open. Weer een fase van verlatingsangst denk ik. De truc was hier om het te vragen, bleek dat ze het ledikantje 'niet leuk' vindt en ons 'kwijt is'. Denk dat we m gaan omtoveren tot peuterbed.
één jaar geleden
Hier was het de slaapregressie, heeft zo’n 4 weken geduurd 🤯 de oplossing was ook de deur op een kiertje laten, ze is verbaal sterk dus kon het wel zelf zeggen. Als ze dan nog heel hard huilde, zei ik dat ik de deur ging toedoen als ze zo bleef huilen, dan stopte ze eigenlijk.. na 4 weken was het plots voorbij en wou ze zelf weer geen slapen
één jaar geleden
Nou.. we hadden gisteravond een doorbraak. We hebben onze jongste dochter (10 mnd) op de kamer van onze peuter gelegd in een campingbedje. Ze hebben eerst 3 kwartier liggen kletsen en giebelen maar zijn daarna heerlijk gaan slapen!
Uiteindelijk wel om 1u de peuter bij ons in bed gelegd (geen nachtlampje dus snachts ziet ze haar zusje niet).
Maar wat een verschil! Gaan slapen zonder die strijd!
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op M..K
Hier hetzelfde… al een week ellende.. nu twee keer de slaapkamerdeur niet d ...
Wow hier precies hetzelfde. Zo intens. Gehad. En nu lijkt het ook zo makkelijk over..