40 Reacties

één jaar geleden

Herkenbaar 😂 Ook wanneer hij vroeg op was, de hele dag buiten had gespeeld was hij pas 22:00 uur moe. Soms zelfs wel later. Het zal wel een fase zijn hoop ik.

één jaar geleden

Reactie op Chrisje11

Herkenbaar 😂 Ook wanneer hij vroeg op was, de hele dag buiten had gespeeld ...
Ja hier ‘t zelfde verhaal hoor. Gister de hele dag naar de crèche geweest en buiten gespeeld: dood op was ie. Maar ook gister pas om 22.15 in slaap gevallen. Volhoudertjes!

één jaar geleden

Middagdutje inkorten? Als ons kind een uur slaapt in de middag, slaapt ze vaak pas om 20u (19u normaal). Komt ook vaak voor dat ze niet gaat slapen smiddags en dan slaapt ze om 19u. Ze heeft het dutje nog wel nodig, maar we zitten net in zo'n tussenfase dat ze dan weer niet moe genoeg is voor haar 'normale' bedtijd

één jaar geleden

Reactie op Stef85

Ja hier ‘t zelfde verhaal hoor. Gister de hele dag naar de crèche geweest e ...
Ja gek hè! Normaal was hij na zo’n dag rond 19:30 in slaap 😂

één jaar geleden

Zelfde hier. En het maakt niet uit of je hem om 19:30 of om 21:00 naar bed brengt… rekken tot 22:00 is nu het nieuwe ( hopelijk tijdelijke 🫣) normaal. Daaaaaag avonden 👋🏼👋🏼👋🏼

één jaar geleden

Hier duurt het ook lang voor hij slaapt. En dan wel weer 5.30/6.00u wakker 😅

één jaar geleden

Jup haha denk een fase. Middagslaapje inkorten helpt ook niet echt, meneertje is altijd nog aan het kletsen in bed maar meestal is het na 21:15 stil😋

één jaar geleden

Reactie op TRS

Hier duurt het ook lang voor hij slaapt. En dan wel weer 5.30/6.00u wakker ...
Hier net zo

één jaar geleden

Hier sowieso ten laatste 19u30 bedtijd. Echt ook aangeleerd zo

één jaar geleden

Hier ook zoiets. En hij wil ook alleen maar in het grote bed met ons allebei erbij in slaap vallen. De helft van de keren wordt mijn man of ik rond 0:00 wakker om te constateren dat we weer met z'n allen in slaap zijn gevallen. 😂

één jaar geleden

Wat toevallig weer! Hier al meer dan een week precies dit, gisteren duurde het drie uur voordat ze sliep en was het dus ook rond 22:00 :0

één jaar geleden

Mijn dochter ligt ook elke avond tot ongeveer 20u30 of 21u te brabbelen.. Hele verhalen is ze aan het vertellen tegen zichzelf.. Ik vind het wel lang.

één jaar geleden

Reactie op TRS

Hier duurt het ook lang voor hij slaapt. En dan wel weer 5.30/6.00u wakker ...
Mijn zoontje wordt ook rond 06:00 uur wakker, pfff. En dan pas rond 20:30 in slaap vallen. Dutjes overdag zijn ongeveer 1,5 uur. Soms vraag ik me af of hij wel genoeg slaapt krijgt…

één jaar geleden

Dan valt het bij ons nog mee. Hij ligt om 19.30/20.00 uur in bed en gaat dan kletsen en staan en vanalles doen tot hij slaapt om 21.30/22.00 uur. Ook gevarieerd met bedtijd en korter middagdutje, maar weinig effect. Hij huilt bijna nooit, maar dit is al weken aan de gang zolang wakker in bed.

één jaar geleden

Reactie op Evavs1990

Dan valt het bij ons nog mee. Hij ligt om 19.30/20.00 uur in bed en gaat da ...
Hier ook. En hoe laat is hij dan weer wakker? Hier een heel oververmoeid mannetje die dus ook laat gaat slapen en weer heeeel vroeg wakker is.

één jaar geleden

Reactie op Julian’s mama

Mijn zoontje wordt ook rond 06:00 uur wakker, pfff. En dan pas rond 20:30 i ...
Ja dat dus! Mijn zoontje is heel moe overdag maar slaapt dus ook maar 1,5uur overdag van 12.30 tot 14.00 of 13.00u tot 14.30u en dan om 19.00u in bed maar duurt lang voor hij slaapt en heel vroeg wakker waardoor heel weinig uren slaap op een dag. Je komt dan in een vicieuze cirkel.

één jaar geleden

Hoe is t bij iedereen? Hier nog steeds 21.30-22.00uur… 😴 Slopend… we hopen maar dat t over een maand weer klaar is 🙏🏻

één jaar geleden

Hier ook nog steeds drama, overdag moe en amper slapen.. Zodra het licht is wil ze spelen en in de avond geeft ze zich pas over als het donkerder wordt… Misschien hebben meer kindjes hier last van? We maken het zo donker mogelijk met slapen maar het is echt een strijd.

één jaar geleden

Ik lees jullie berichtjes nu pas en was op zoek naar herkenning! Wow! Het is echt al een paar weken hier ook zo heftig en ik vind het zelf heel erg lastig om geen avond te hebben.. onze nachten waren sowieso al 2 jaar onderbroken maar nu dit is toch echt pfu…

één jaar geleden

En nu ook ineens smiddags niet meer willen slapen? WAT is dit?! 😂