10 Reacties
één jaar geleden
Wij zijn sinds 3 weken overgegaan naar een een persoonsbed. Wij waren ook aan het twijfelen tussen een peuter ed en een eenpersoonbed. Maar onze conclusie was anders blijf je aan het veranderen, dus gaan meteen voor een groot bed. Onze dochter is 20 maanden en wij wilde het gaan proberen omdat in februari een 2de komt❤️
We hebben op de grond een dekbed en kussens gelegd en ze is er de eerste 2 nachten 2 keer uit bed gevallen, waar ze gewoon op de grond door sliep.. haha , maar daarna nooit meer uit bed gevallen. Dus wij zijn heel tevreden
één jaar geleden
Mijn zoontje is toen meteen naar een eenpersoonsbed gegaan maar die was dan ook al 3 jaar ongeveer. Hij sliep altijd prima in het ledikant. Nooit geprobeerd eruit te klimmen enz denk dat dat wel een groot verschil maakt. Of je kindje nog geen 2 is of al 3 jaar
één jaar geleden
Mijn zoontje van praktisch 3 heeft een peuterbed, hij is altijd nogal klein geweest voor z'n leeftijd dus daarom deze keuze gemaakt. Enige waar ik nu wel tegengaan loop is dat er minder keuze is aan beddengoed voor peuterbed formaat dan voor 1 persoons en bijvoorbeeld bij de action of zeeman hebben ze ook geen lakens voor peuterbed formaat.
één jaar geleden
Hier een eenpersoonsbed sinds ze 1,5 is. En inderdaad, daar verzuipt ze in. Zouden nog een stuk of 6 kindjes bij in passen 🤣. Maar toch heeft ze hier echt geen problemen mee. Sterker nog ze lijkt het juist lekker te vinden om zoveel ruimte te hebben. Maar ik denk dat dit voor elk kindje anders is dus doe vooral wat jij denkt dat goed is. Vind jij het geen fijn gevoel dat je kindje verzuipt in haar bed dan neem je lekker eerst een peuterbedje. Er zullen altijd mensen zijn die iets vinden van je keus en die het zelf anders zouden doen. Zo kregen wij ook heel veel te horen dat we haar veel te vroeg uit haar ledikantje gehaald hebben. Wij hadden daar onze redenen voor en het werkt dus prima lijkt me. Ik wil alleen aangeven dat dat verzuipen geen probleem hoeft te zijn
één jaar geleden
Ik heb een meegroei bed van de ikea. Stond op marktplaats voor 20 euro. Kind is er helemaal blij mee☺️😍
één jaar geleden
Met 18mnd naar 1-persoon gegaan met een 180 graden klapbaar rekje ervoor en zo’n rol van derian tegen de muur zijde