13 Reacties

één jaar geleden

Ik doe hier wel een onderbroek met hemd. Anders wil ze nog wel eens met haar hand in haar luier. Met een hemd aan wordt dat wat lastiger! 😊

één jaar geleden

Greetje draagt nu nog een rompertje, maar zal binnenkort overgaan op onderbroek en hemd. Ik wil haar deze zomer zindelijk maken. Ik ben wel benieuwd hoe het zal gaan, want ze is ontzettend bezig met het ontdekken van haar lichaam. Ze is momenteel helemaal weg van navels, en tepels 😅 en ze steekt ook regelmatig vingers bij haar luier in 🫣

één jaar geleden

Reactie op Gea93

Greetje draagt nu nog een rompertje, maar zal binnenkort overgaan op onderb ...
Haha. Hier zit ik dus ook mee in 😅.

één jaar geleden

Reactie op Lelie91

Ik doe hier wel een onderbroek met hemd. Anders wil ze nog wel eens met haa ...
Dus een hemdje onder haar t shirtje dan? Is misschien wel nog geen slecht idee. Heb je tips waar je er kan kopen?

één jaar geleden

Vorige zomer hebben we veel jurkjes met dunne leggings gebruikt (gewoon van de primarkt). Zonder romper. Legging zit ook strak dus voldeed hetzelfde als een romper, luier op z'n plek houden. Toen ook overgegaan op luier broekjes ipv gewone luiers. Was een stuk makkelijker met verschonen. We zijn nu voorzichtig aan begonnen met zindelijkheid, maar willen als het wat warmer wordt pas echt aan de slag, en dan weer net zoiets. Jurkje met dan een onderbroek als we thuis zijn en oefenen met zindelijkheid. Als we weg gaan jurkje met luierbroekje en legging. Gaat het goed dan als we weg zijn ook onderbroekje, jurkje, legging, evt vestje of jas. Vestjes waren vorige zomer favoriet hier als het wat koeler was.

één jaar geleden

Wij hebben sinds een tijdje hemd & onderbroek. Ja inderdaad makkelijker met naar de wc gaan (dat wil ze af en toe), maar het staat ook zo schattig! Ik haal ze bij Hema, zijn leuke en prima kwaliteit.

één jaar geleden

Reactie op Stemali

Wij hebben sinds een tijdje hemd & onderbroek. Ja inderdaad makkelijker ...
En soms dus een onderbroek over een pamper ook? Lukt dit 😅?

één jaar geleden

Hier hemd en onderbroek, madam wil al een poos potje en wc, maar geeft het alleen aan als ze zelf wil wat nu steeds vaker gebeurt.

één jaar geleden

Reactie op Belly1

En soms dus een onderbroek over een pamper ook? Lukt dit 😅?
Ja zeker. Maatje groter heb ik. Ze zit in maat 86/92, van ondergoed heb ik 98/104.

één jaar geleden

Zoontje draagt al bijna een jaar geen rompertjes meer

één jaar geleden

Sinds kort hemdje + onderbroek. Gewoon haar normale maat, past over de luier

één jaar geleden

Hemdje + onderbroekje over de luier hier bij ons meisje van maart '21. En met warm weer geen hemdje aan, maar gewoon alleen shirtje of jurkje 😊.

één jaar geleden

Reactie op Miranda95

Hemdje + onderbroekje over de luier hier bij ons meisje van maart '21. En m ...
Ondertussen doen we het hier ook zo ☺️. Meestal geen onderhemdje maar enkel shirtje. En idd een onderbroekje over de pamper 😀.