Hallo,
Ons meisje is in april 2 geworden. Ze doet nog niet op het potje. We willen er wel bijna mee beginnen oefenen, in samenspraak met het kinderdagverblijf. Nu draagt ze nog rompertjes.
Dragen jullie kindjes nog rompertjes of niet? Zo niet, wat dan wel? Een onderbroekje en bovenaan niks extra meer of wel? Of kan een onderbroekje en bovenaan direct een t shirtje ook? Of doen jullie dan een onderhemdje aan bovenaan?
Ik ben zo gewend aan de rompertjes 😅.
Alvast bedankt.
Greetje draagt nu nog een rompertje, maar zal binnenkort overgaan op onderbroek en hemd. Ik wil haar deze zomer zindelijk maken.
Ik ben wel benieuwd hoe het zal gaan, want ze is ontzettend bezig met het ontdekken van haar lichaam. Ze is momenteel helemaal weg van navels, en tepels 😅 en ze steekt ook regelmatig vingers bij haar luier in 🫣
Vorige zomer hebben we veel jurkjes met dunne leggings gebruikt (gewoon van de primarkt). Zonder romper. Legging zit ook strak dus voldeed hetzelfde als een romper, luier op z'n plek houden. Toen ook overgegaan op luier broekjes ipv gewone luiers. Was een stuk makkelijker met verschonen.
We zijn nu voorzichtig aan begonnen met zindelijkheid, maar willen als het wat warmer wordt pas echt aan de slag, en dan weer net zoiets. Jurkje met dan een onderbroek als we thuis zijn en oefenen met zindelijkheid. Als we weg gaan jurkje met luierbroekje en legging. Gaat het goed dan als we weg zijn ook onderbroekje, jurkje, legging, evt vestje of jas.
Vestjes waren vorige zomer favoriet hier als het wat koeler was.
Wij hebben sinds een tijdje hemd & onderbroek. Ja inderdaad makkelijker met naar de wc gaan (dat wil ze af en toe), maar het staat ook zo schattig! Ik haal ze bij Hema, zijn leuke en prima kwaliteit.